27. elokuuta 2013

Paperista printtiä Essenceltä

Essencen syysuutuuksiin kuului Paper Print Manicure-tarvikkeet. Välineillä saa aikaan saman tuloksen kuin käsidesillä ja sanomalehdellä, mutta Essenceltä saa paljon erilaisia sanomalehtiprinttejä. Kynsien tekeminen kuulosti todella helpolle, mutta mun kohdalla tää oli kaikkea muuta kuin helppoa! En ees halua laskee kuinka mones kerta tää on kun yritän kynsiä ja vihdoin mä sain kokonaisia kuvioita kynnelle! Pikkurilliin olen erittäin tyytyväinen ja muut kynnet menettelee. :D Jospa sit jo ens kerralla homma onnistuis kaikkiin kynsiin niinkuin pikkurilli onnistui.


Kynsissä on pohjalla kaksi kerrosta Essencen lakkaa Dare It Nude. Tässä lähikuvassa sävy vääristyy paljon, mutta ensimmäisessä kuvassa lakan sävy on lähempänä sellaista mitä se oikeasti on. :) Yritin saada tähän kuvaan korostettua printtirajoja.


Kokeilin vielä uudestaan tätä tekniikkaa samalla printillä, tällä kertaa vähän paremmalla menestyksellä. :D


Tässäpä vielä kaikki mitä kynsiin käytin. Huomenna näistä kynsistä tuleekin tuto. Innostuin tekemään pitkästä aikaa videotutoriaalin! :)


Oletteko te jo kokeilleet Paper Print manikyyria? Onnistuitteko heti ensimmäisellä kerralla?

6 kommenttia:

  1. Hihi :) Mulla luki bloggerin hallintapaneelissa, että postaus ilmestynyt 0 sekuntia sitten.

    Terv: Kännykkäaddikti :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä! Meinaan mulla näyttää, että nää ei taaskaan nouse....

      Poista
  2. Tosi ihanat kynnet! :D

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...