12. elokuuta 2013

Paradise Flower

Huomenna alkais sitten taas mullakin tavallinen arki! Postaukset alkaa nyt taas tulemaan "nomaaliin aikaan" eli klo 15. :)

Vietän tänään mun ainokaista kesälomapäivää ja kävin testaamassa mulle ihan uutta lajia; Bodypumpia!  Huhu mä oon poikki! :D Lihasvoimalla liikuttua matkaa kertyi kesällä 390km, tän kunniaksi aion testailla tänä syksynä kaikkia uusia ryhmäliikuntalajeja! :D

No sitten niihin kynsiin... Sonne puhui mulle joskus Lorealin Paradise Flower-lakasta ja kun satuin törmään siihen ruokakaupassa niin pitihän mun lakka kotiuttaa. Vaaleanpunaisen lakan sessa on paljon pinkkejä sekä kultaisia hexglittereitä. 


Yllätyi todella paljon lakan peittävyydestä, meinaan tikulla lakka peitti jo kahdella kerroksella. Lisäsin yhden kerroksen Paradise Floweria P2 Flirt With Me-lakan päälle. Tein tällä lakalla kynnet eka Essencen English Rosen päälle, mutta mulla oli kuvissa niiiiiin kuivat kynsinauhat, etten kehdannut julkaista kuvia! :D Mun mielestä nää ei pahemmin koristeluja tarvinnut, joten nimettömiin vain wd-kukat. :)


Loreal - Paradise Flower
P2 - Flirt With Me!



10 kommenttia:

  1. Hih, se tunne kun huomaa että oot postannut <3 =D Postauksias on vaan niin kiva lueskella =) Nätti lakka, en oo meiän lähikaupoissa vaan vielä nähnyt :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aww! :D Oikein päivän piristys tää sun kommentti!
      Toi on kyllä tosi nätti lakka :)

      Poista
  2. Uu! Ihanan söpö lakkaus! ^^

    En oo vielä uskaltautunut body pumpiin... :P Mutta ehkä tässä joskus, kun saan kerättyä tarpeeksi rohkeutta ! :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)
      Hahaa, kannattaa uskaltautua. ;D Se oli oikeesti tosi kivaa, vaikka olikin rankkaa! Oli vaan hirveet paineet mennä yksin johkin tommoselle ihan uudelle tunnille :D

      Poista
  3. Nätti lakka! Ääää, mä en tykkää bodypumpista, kun se on niin raskasta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep! :)
      Hahaa :D Se on kyllä tosi raskasta! Mut kivaa ;)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...