6. elokuuta 2013

Passion for Nails 2 -kirja

Tein joskus kaksi vuotta sitten kynsikirjan mun lakkailuista, kun osallistuin Ifolorin kuvakirjakilpailuun. Mun mielestä kynsikirja oli niin kiva idea, että päätin jatkaa tätä hommaa! Tulee sitten joskus katseltua kynsiä ja näitä on helppo näyttää muillekin. :) Voin sit vanhana kattella mitä sitä onkaan tultu tehtyä! :D

Vanha kirja oli vaaka Deluxe, mutta päätin valita uuteen kirjaan pohjaksi pystymallisen spiraalin. Mulla on meinaan tehtynä reissuista kirjoja tällä spiraalimallilla ja mun mielestä se on paljon kivempi! Ja halvempikin vielä. :)


Kansia suojaa paksut muoviläpyskät ja muutenkin kirja on vankkaa tekoa. Ajattelin kyllä aluksi, että tää spiraali ei varmaan kestä mitään, mutta kaikki reissukirjat on pysynyt kasassa!


Sivuja kirjasta löytyy 36, jolloin hintaa tällä oli 22,9€ (kesäale oli -15%). Lisäksi mulle tuli postissa 7€ alekuponki kesän kunniaksi, jolloin kirjalle jäi hintaa 19,85€ (sisältäen postit). Postimaksu Ifolorilta on 3,95€. Kantsii muuten tarkkailla Ifolorin sivuja, että millon kuvakirjan on alessa. Musta ainakin tuntuu, että tuotteet on alennuksessa aika usein.

Mitäs te tykkäätte kynsikirjasta? Onko aikeissa itsekin tehdä? :)



Jos kirja alkoi kiinnostaan niin tästä linkistä pääsette tutkaileen kuvakirjoja. Lisäksi koodilla saa 5€ alennuksen kuvakirjoista! :)

Kuvakirja
-5€ kuvakirjatilauksesta (mikä tahansa kuvakirja)

IFOLOR3987



*Postaus sisältää mainoslinkin*

20 kommenttia:

  1. Miten mahtava idea! Tällänen olis kyllä mahtava itsekin joskus toteuttaa, kun kivoja kynsikuvia kertyisi enemmän :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitten vaan kirjaa tekemään kun kuvia on kertynyt tarpeeks! :)

      Poista
  2. Loistoidea tämä ja niin kauniita kynsiä <3

    VastaaPoista
  3. Wow, hieno idea ja toteutus! Noita on kiva sitten selailla, ihan eri fiilis kun koneella kuvien klikkailu :>

    VastaaPoista
  4. Mä ehdin täs hetki sittenkeksiä saman idean, oon tehny kaksi erillistä 30 päivän lakkaushaastetta ja niistä saisi koottua irjan. :)

    VastaaPoista
  5. Oi, miten mahtava idea! Miekin tahdon :D

    VastaaPoista
  6. Tää on kyllä hauska idea. Muuten on kyllä saman merkin kirjat tuttuja, me ollaan aina ulkomaan matkoista tehty tälläinen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :) Reissuista on kyl kans kiva tehdä kirjoja, eipä niitä kuvia tuu koneelta katteltua kun se yks kerta :D

      Poista
  7. Oon kans tehnyt kirjan kynsikuvistani, jotkut kuvat vaan on jonkin verran rakeisia, mutta tykkään kovasti ja seuraava kirja on työn alla :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on kanssa ekassa kirjassa näitä vähän huonompi laatuisia yksilöitä! :D

      Poista
  8. Tosi kiva idea. Itsekkin olen miettinyt omien (muiden kuin kynsi) kuvien laittamista tuollaiseen kirja muotoon, säilyisivät paremmin ja olisi helompi katsella :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa kyllä tehdä! Oon huomannut, että noita kirjoja tulee oikeesti selattua, harvoin jaksaa kaapista kaivaa ulkosta kovoo ja sieltä alkaa katteleen! :D

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...