15. elokuuta 2013

Soxx Plus

Sain edellisen Kosmetik4less:n tilauksen mukana tämmöset mystiset sukat. Paketista ymmärsi, että sukkien tarkoitus on kosteuttaa kuivia jalkoja. Näpyttelin itteni sukkien nettisivuille ja aloin tutkia asiaa.

Tutkailin pakettia ja nettisivuja sanakirjan kanssa ja tämän sain selville: sukkia käytettään tavallisten sukkien alla tai kenkien kanssa. Eli sukkia ei pidetä esim nukkuessa tai pelkilteen. Ymmärsin myös, että sukista vapautuu näitä "vaikuttavia ainesosia" nimenomaan silloin kun jalat ovat liikkeessä. Esimerkkinä nettisivuilla oli, että sukkia voi pitää vaikka shoppaillessa, reissatessa, yökerhossa tai salilla. :D


Sukat vaikuttavat 15 tunnin ajan ja ne sisältävät hoitavaa Monoi-öljyä sekä kosteuttavaa ureaa (Feuchtigkeitsspendendes Urea, jessus mikä sana :D). Sukissa tuoksuu vaaleanpunainen greippi.

Yhdellä sukkaparilla on hintaa 4,99€. Mun mielestä on vähän kalliit sukat! :D Varsinkin kun nää on kertakäyttöset. 17 kappaletta saisi 19,99 eurolla ja 22 paria 24,99 eurolla.

Mutta sitten testiin! Päätin kokeilla näitä töissä, koska sielä sukat joutuvat aika kovalla koetukselle. :D Pidän aina nilkkasukkia, joten olin varma ettei nää tule kyllä pysymään mun jalassa. Työpäivällä oli mittaa 6 tuntia ja se sisälsi paaaaljon kävelyä.

Kun korkkasin paketin, niin petyin hieman. Sukissa ei ollut edes mikään voimakas tuoksu, eikä tuoksu ollut edes mikään erityisen hyvä! Kuvittelin myös, että sukat olisi olleet vähän erilaista materiaalia.


No nähän istuu melkein kun kuvissa mun jalkaan, not... :D Sukka oli tosi kapee mut hirveen pitkä. Nilkkasukat jalkaan ja menoks!



Työpäivän jälkeen.....
Yllätyin, että nää pysy mulla oikeesti jalassa koko päivän. Olin meinaan varma, että nää ei tule pysymään! Sukat oli yllättävän pehmoisen tuntuiset nilkkasukkien alla, eikä käyttö tuntunut mitenkään epämukavalta. Mitään maata mullistavaa tuoksua sukista ei jäänyt.

No mites se kuiva iho sit? Tästä mulla ei oo kuvaa, mutta kyllähän osa kuivasta ihosta "katosi". Oliskohan vaikutus ollut parempi vielä jos sukkia olisi pitänyt 15h..? Mun mielestä helpommalla kuitenkin pääsee, jos rasvaa jalat iltaisin. :D

Olihan sukat ihan hauskat, mutta en mä näitä kyllä itselleni ostaisi. Tosiaan helpommalla pääsee, jos rasvaat jalkoja ihan tavallisella rasvalla iltaisin. :) Mutta tulipahan kokeiltua!

10 kommenttia:

  1. Kaikkee sitä keksitään. :D En kyllä kokisi tuommoisia itselleni tarpeelliseksi. :D Rasvaan kuitenkin ihoa säännöllisesti.

    VastaaPoista
  2. Oon pohtinut näitä, koska miun jaloille tavallinen aamua-päivää-iltaa rasvausrutiini ei riitä. Jalat edelleen aivan kauheat. Saas nähdä alanko testaileen vai yritänkö vielä lisätä noita rasvauskertoja päivään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa varmaan kokeilla eka, että rasvaat useemmin päivässä! Tai voihan näistäkin olla hyötyä :D Mut ite en kokenut et nää olis ihmeitä tehnyt

      Poista
  3. Mä kärsin tosi kuivista jaloista (muutenkin kuivasta ihosta), enkä ikinä muista rasvata jalkoja kuin silloin, kun oikein rapisee - niinkuin nyt. En mä välttämättä silti lähtisi näitä ostamaan kilokaupalla, pitää vaan opetella uusi iltarutiini.
    Tuo sukan materiaali näyttää muuten ihan terveyssiteen siltä päällimmäiseltä osalta :D

    Ihana tatuointi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa :D Iltasin vaan rasvat jalkaan ja joku semmonen sukka jalkaan :)
      Hahaha :DD Niin muuten onkin :'D
      Kiitos paljon :)

      Poista
  4. Ahihihi! Mikä ettei, ihan hyvä idea mutta kuten itsekin sanoit niin näen myös helpommaksi rasvailla jalat vanhanaikaisesti omin käsin :D

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...