20. elokuuta 2013

Syksyinen liukuväri

Kynnet on tehnyt jo yli kuukausi sitten heinäkuussa, mutta nää oli mun mielestä niin syksyiset ettei näitä voinut julkaista heinäkuussa. :D Halusin testata siskolta saatua Dependin ruskeaa lakkaa liukuvärjäykseen ja valitsin lakan kaveriksi OPIn beigein Don't Pretzel My Buttons-lakan. Pohjalla on kerros OPIn Alpine Snowta.

Mulla meinas ihan hermo mennä näitä töpötellessä! Tuntu ettei peittävää lopputulosta tule millään ja sain töpötellä näihin todella monta kerrosta lakkaa. Elätin jopa toiveita Dependistä, että sillä vois leimata (sillon kun olin nähnyt lakan vain pullossa), mutta ei toivoakaan! :D Onneksi lakka on kaunis sävyltään, joten tätä tulee käytettyä. :)


OPI - Alpine Snow
OPI - Don't Pretzel My Buttons
Depend - 373


6 kommenttia:

  1. Oon kuullu paljon hyvää OPI:n lakoista. Onko ne millasia sun mielestä? Miten sä arvostelisit niitä, esim. levittyvyys, sivellin yms.? Onko ne hintansa arvoisia? Olis tosi kiva saada vähän tietoa, niin voisi sitten miettiä kannattaako sellaisia oikeasti hankkia. :) Muuten, ihanan syksyiset kynnet. Tosi hieno liukuvärjäys. Aika yksinkertaset mun mielestä, mutta eiks se oo niin että yksinkertaisuus kaunistaa? :´D

    tallikynnet.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon tyytyväinen ainakin niihin mitkä itse omistan. :) Suurin osa levittyy ja peittää hyvin, leveä suti plussaa! Ainakin niitä huonoja yksilöitäkin löytyy, mutta en osaa nyt heti nimetä lakkaa, joka olis ollut pettymys. :) Mun mielestä ne on hintansa arvoisia! Jos shoppailet OPIn lakkoja, niin suosittelen ostaan ulkomailta. Huomattavasti halvempia.
      Kiitos! :)

      Poista
  2. Ihanat kynnet :)
    Ja toi Don't Pretzel My Buttons on niiiin herkullinen!

    VastaaPoista
  3. Ihana väriyhdistelmä! Tosi nätit kynnet. :)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...