28. lokakuuta 2013

Ennenaikainen joulu Lushilla

Mun ensikosketus Lushiin tapahtui parisen vuotta sitten Tsekin reissulla. Oltiin yhdessä isossa kauppakeskuksessa ja mun nenään otti erittäin mielenkiintoinen tuoksu. Lähdin sit siskon kanssa selvittään mistä tää tuoksu tuli ja päädyttiin Lushin liikkeeseen. Mähän olin kuin lapsi karkkikaupassa ja olisin voinut viedä kaiken kotiin. Päädyin kuitenkin kotiuttaan vain suklaanaamion ja kunhan naamio oli tullut tutuksi niin kiinnostus Lushin tuotteisiin kasvoi. Nykyään vierailen säännöllisesti Lushilla, useimmiten hakemassa uusia hierontapaloja.

Lush järjesti tässä parisen viikkoa sitten bloggaajille tutustumisillan joulutuotteisiin. Mä tulin sit tietty samaisen päivän aikana kipeeksi ja jouduin skippaan tän tilaisuuden. :/ Lushin ihanainen PR-henkilö kuitenkin ehdotti, että tulisin joku toinen kerta kuuntelemaan esittelyä ja mähän menin mielelläni! :)

Nappasin Sinin vielä mun mukaan ja vietettiin oikein kiva tunti Lushin mielenkiintoisten tuotteiden keskellä. Mun mielestä oli ihanaa kuunnella juttua sellaisen ihmisen kertomana, joka oikein huokui kiinnostusta ja iloa tuotteita kohtaan!

Aluksi meille pidettiin infoa Lushin yleisistä asioista ja tämän jälkeen siirryimme kylpypallojen pariin. Mä oon aina haaveillut kylpyammeesta, enkä oo valitettavasti ikinä semmosta omistanut. 


Meitä kuitenkin ohjeistettiin, että kylpypalloa voi hyvin käyttää vaikka ennen manikyyria tai pedikyyria, jos sitä kylpyammetta ei omista. Tällöin kylpypallo kannattaa halkaista kolmeen osaan ja liottaa käsiä/jalkoja vedessä ennen kynsien operointia. 


Ajattelin testailla kylpypalloa tällä tavalla ensi kerralla kun teen kunnon käsihoidon. Saatiin testiin omat kylpypallot ja kirjottelen teillä käyttökokemusta kunhan oon palloa testaillut.

Siirryimme seuraavaksi saippuoiden pariin. Mun mielestä nää isot saippuaköntit on hirmu suloisia! :D
Orange Jelly-saippua oli yksi ehdoton suosikki herkullisen ulkonäkönsä takia.


 Goodie bagista löytyi pala tätä aika mielenkiintoista Noriko saippuaa. Saippua sisältää japanilaisia ainesosia: tofua, sakea ja riisiä. 


Sitten niihin joulutuotteisiin! Varmaan kuuluisin joulutuote Lushilta on hattaraisen makea ja kimalteleva  Snow Fairy-suihkugeeli. Mulla oli itellä tätä viime talvena ja harmikseni suihkugeelissä olevat glitterit jäivät pullon pohjalle. Mä kun niin odotin niiden tulevan pullosta ulos! Uudet suihkugeelit eivät kuitenkaan enää sisällä glitteriä, joten tämä ongelma on poistunut.

Goodie bagistani löytyi 100g pullo Ponche-suihkugeeliä. Tää on kuulemma miesten mieleen, liekö johtunee siitä kun tuote sisältää tilkan tequilaa. ;D Saatan siis laittaa tän avokkini testiin!


Mä iskin silmäni ensimmäisenä näihin Snow Fairy-hierontapaloihin. Kuten jo alussa mainitsin, oon  Lushin hierontapalojen suurkuluttaja. Joten nää jos jotkut herätti kiinnostuksen! Ajattelin käydä vähän myöhemmin tekemässä joulushoppailuja Lushilla ja nappaan kyllä tämän hierontapalan mun mukaan. :)


Goodiebagista löytyi myös Let The Good Times Roll-tuoreputsari (kuvassa alempana). Mun mielestä tää näytti ihan piparkakkutaikinalle ja tuoksu oli ihan taivaallinen! Teki oikeesti mieli maistaa mille toi maistuu... :D Käsittääkseni tämä putsari on ollut ennen kausituote, mutta nyt tämä jää pysyvään valikoimaan! 


Tässä vielä muita joulutuotteita. 



Oon pohdiskellut ennen monesti mikä ihme tää värikiekko-homma liikkeessä oikein on ja päätinpä ottaa asiasta selvää. Mulle tehtiin tämmöinen pieni katsaus tulevaisuuteen. ;D Alusta pyöräytettiin ja sain valita kolme väriä, jotka ensimmäisenä tulee mieleen. 


Mun katsaus meni jotenkin näin: tulevaisuudessa on tiedossa intohimoa, mutta mun keskittyminen johkin muuhun asiaan vie mahdollisuutta intohimolta. Kuitenkin mun mielikuvituksella voin edesauttaa sitä, että keskittymisen tilalle tulisi vähän intohimoakin. :D Tää oli aika hauska! 


Tietty jokaisen sanan alta löytyi jokin tuote ja mä rakastuin mun intohimo-tuotteeseen. Kyseessä oli nestemäinen huulipuna, pinkki sinisellä shimmerillä! Mä oon vasta tänä syksynä alkanut käyttään vähän huulimeikkiä ja en ikinä uskaltais käyttää näin räikeetä punaa. Päätin kysästä, josko punasta sais pientä testerinokaretta kotiin, mutta sainkin koko punan! Heti kotiin päästyäni mä sipasin punat huulille ja olin myyty. Vähän tää räikeys tarttee totuttelua, mutta puna on aivan upea. 8) Tästäkin tulee sit juttua myöhemmin lisää.


Goodie bag-tuotteista tulee tosiaan vielä omat postauksensa möyhemmin kun oon ehtinyt testailla niitä! :)

8 kommenttia:

  1. Harmi, että tulit kipeäksi joulutuotteiden esittelytilaisuuden aikana. Oltaisiin muuten meinaan nähty, sillä olin siellä. Oon nyt parina vuotena ollut paikalla. :) Mun goodiebagissa oli Bûche de Noël -tuoreputsari, joka onkin jo käytetty. Sitten oli Rose Jam -suihkugeeli ja pala Noriko-saippuaa. Pitäs tässä tällä viikolla tehdä blogiin joulutuotekatsaus. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi eii :( Olis ollut kiva nähdä!
      Mä oon kans käyttänyt tota mun putsaria ahkerasti, oon ihan myyty sille!
      Mä jään ootteleen innolla sun postauksia :)

      Poista
  2. Kuulostaa mahtavalta ja luin ihan mielenkiinnolla tekstiä! :) Ite en oo vielä kokeillut yhtään ainuttakaan Lushin tuotetta, jos sitä joskus. :D
    xoxo Mella

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva et jaksoit lukee mielenkiinnolla, vaikka oli mun postaukseks vähän pitkä! :D
      Apua, äkkiä kokeileen! Mä en oo törmännyt vielä pettymyksiin (jos tota glitteriä ei laskeja:D)

      Poista
  3. Ponche -suihkugeeli oli ihan kamalan tuoksuista, en itse tykkää, mutta pakko se on jotenkin kuluttaa loppuun (onneksi on pieni pullo) :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa :D Mun mielestä se on aika miehekäs, mut ei taas paha ollenkaan! :D

      Poista
  4. Ooh, en oo tajunnutkaan että kylpypalloja voisi käyttää jalkakylpyyn. :D Aina katellut niitä pettyneenä, ettei ole ammetta, pitää laittaa seuraavassa Lushin tilauksessa joku testiin. Oma suosikkituote on ehdottomasti palashampoo Jumping Juniper, hiuspohja ja hiukset koskaan voineet näin hyvin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mäkään tajunnut ennen tätä! :D Kerrohan toki sit mitä tykkäsit jalkakylvystä! Mä en oo ite vielä ehtinyt testaan, mut jos vaikka viikonloppuna. :)
      Kiitti vinkistä, voiskin kokeilla tota joskus!

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...