17. lokakuuta 2013

Essence Sparkle Sand Effect

Esittelyvuoroon pääsee Essencen hiekkalakat, jotka tulivat myyntiin elokuussa. Colour & Go-kokoelman lakoista kolme on hiekkalakkoja, numerot 156, 163 ja 165.

163, 165, 156

156 Me & My Lover

Punainen hiekkalakka kultaisella shimmerillä. Lakka oli näistä kolmesta peittävin ja kynsissä on lakkaa yksi kerros. Tää on Essencen hiekkalakoista mun lemppari, tosi kaunis sävyltään! On varmasti upea kiiltävällä pinnalla.



163 Hey, Nude!

Luonnonvalkoinen/beige hiekkalakka hopealla glitterillä. Lakka oli todellinen pettymys peittävyyden suhteen! Kynsissä on kolme kerrosta lakkaa ja vieläkin kärjet kuultaa läpi... Kuivumiseen meni enemmän aikaa kuin muilla Essencen hiekkalakoilla. Muuten lakka oli kyllä nätti, muttei kyllä ihan mun värini.



165 Here's My Number

Tummanharmaa hiekkalakka, jonka seassa on hopeista sekä sinistä glitteriä. Lakka kuivui nopeasti, ehkä hieman hitaammin kuin muiden merkkien hiekkalakat, joita olen testannut. Pienenä pettymyksenä tuli, että lakkaa tarvittiin kaksi kerrosta. Olin niin varma, että kyllähän Essencen lakat peittää yhdellä kerroksella. :D Nätti lakka, sopii hyvin syksyyn!



Suoraan sanottuna, Essencen hiekkalakat olivat mulle pienoinen pettymys. Hiekkaefekti ei ollut läheskään niin "voimakas" kuin mitä muissa kokeilemissani lakoissa on ollut. Eli pinta ei ollut niin rosoinen ja karhea kuin mitä olin odottanut.

Peittävyydeltä odotin myös enemmän, sillä muut hiekkalakkani ovat peittäneet yhdellä kerroksella. Kuivumisaika oli myöskin pidempi kuin muissa lakoissa mitä olen kokeillut.

Sävyt ovat mun mielestä nättejä ja mä en ainakaan muista törmänneeni muilla merkeillä näihin sävyihin..? Jotain plussaa siis. :D

Lakat eivät ole siis sitä perinteistä Essence-laatua, mutta menettelevät. Mikäli lakkojen sävyt kolahtaa, niin ei nää mitään ihan hirveitä vikaostoksia ole hintansa takia.

Mikä lakoista oli teidän suosikki?

15 kommenttia:

  1. Säikähdin eka, että what onko Essenceltä tullut lisää hiekkalakkoja kun tuo musta näytti ihan vihreeltä. :D

    Ite oon tykänny näistä lakoista tosi paljon. Hiekka efekti ei oo ihan niin voimakas, mut riittävä miulle :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :OO Kuinka pahasti se näyttää vihreelle..? Mun näytöllä se meinaan näyttää tummanharmaalle. :D

      Poista
    2. Ohops! Puhelimen näytön näytti aivan vihreellä, mutta omalla koneella se on kyllä musta. Jännittävää, ihmettelinkin, että miten taidokkaan bloggaajan kuvaseulan kautta on mennyt väriä vääristävä kuva, mutta ongelmana olikin miun puhelimen näyttö!

      Poista
  2. Kun näin nuo pullot, ensimmäinen ajatus oli, että tuo vaalea on pakko saada. Selasin alaspäin, näin kynnet ja luin tekstin => en enää tarvitsekaan tuota lakkaa. Pettymys, kun ei peitä. Mustakaan ei nyt innosta, joten punainen ehkä sitten, jos on pakko valita suosikki :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa. :D Hyvä jos estin pettymyslakan hankinnan. ;D
      Punainen on kans mun oma suosikki. Toi harmaa vois olla aika kiva päällyslakan kanssa..?

      Poista
  3. Peittävyys on kyllä näemmä harmillisen huono. Siltikin pidän noista eniten tuosta vaaleasta. Siniset hippuset ovat kivoja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep niin on. :/ Harmi sinäänsä, mä odotin näiltä niin paljon!

      Poista
  4. Nude on kyllä kaunis, sinne pitäisi varmaan lakata jotain peittävää sitten alle. Olen nyt kuitenkin lakkaähkyissäni jättänyt nämä hankkimatta, ehkä pärjään zoyan godivalla:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä idea! Pitääkin kokeilla sitä jonkun muun lakan kanssa. :)

      Poista
  5. Mulla on toi vaalea lakka ja se ei kyllä ole mikään peittävin lakka, mutta mielestäni tosi kaunis :)

    VastaaPoista
  6. Voi multa puuttuu vielä toi punainen, kun se on aina loppu... Ja se näyttää niin hyvältä! Noi kaks muuta löytyy kyllä. :)

    VastaaPoista
  7. Mä NIIIN haluaisin ton nuden. Sinne alle joku essien nudelakka, niin eiköhän pelittäisi?

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...