1. lokakuuta 2013

Glittertaivasta

Ostin kesällä itelleni kolme Golden Rosen Jolly Jewels-kokoelman lakkaa ja ensimmäisenä testiin pääsi sininen glitterlakka 107. Kaverikseen lakka sai Gina Tricot:n tummansinisen lakan Peacoat, mun mielestä tää on niin ihanan syksyinen sininen. :) Kynsien piti olla tässä vaiheessa valmiit, mutta mun oli pakko saada vielä tähtiä glitterin kaveriks. Halusin nimenomaan tarroja näihin ja tajusin ettei mulla semmosia ole! Sitten löysin pari näitä hologrammitähtösiä, jotka on jääneet laatikkoon viime syksyltä.



Lakka koostuu turkoosista pikkuglitteristä ja aavistuksesta hopeista pikkuglitteriä. Seasta löytyy myös jonkun verran isompia tummansinisiä hexglittereitä. Lakka peitti tikulla muistaakseni kahdella kerroksella, olin aika yllättynyt tästä! Todella nätti lakka. :)


Gina Tricot - Peacoat
Golden Rose - 107


18 kommenttia:

  1. Uskomattoman upeat kynnet, wau!

    VastaaPoista
  2. Vastaukset
    1. Kiitti, nähtävästi kommentointi siis toimi ;DD Tarvi kun sanoo sulle ongelmasta niin johan korjaantuu.....

      Poista
  3. nätit :3 itsekin omistan tuon ja oon kokeillut tylsästi vain turkoosin lakan päälle, pitääkin testata tumman siniseen!! öh, jos omistaisin sellasen :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Mulla jää glitterit usein vaan kärkilakoiks, koska oon niin laiska poistaan glitterlakkaa kynsiltä.... :D

      Poista
  4. Nämä on kyllä superit :) Taidan varastaa sinulta tämän väriyhdistelmä idean omille kynsille ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! 8) Siitä vaan! Linkkaahan mullekin sit sun kynnet :)

      Poista
    2. http://somethingcangowrong.blogspot.fi/2013/10/wild-life-jj107.html

      Tässäpä olis mun tekeleet :)

      Poista
  5. Kauniit. Minulta löytyy kumpikin lakka. Viimeeksi tein liukuväräyksen ginan 114 pistege dream ja seppälän nails hologram 07 ja kärkiin sitten tuon jolly jewels 107- Käy hyvin siniselle ja vireälle =)
    T: suvi

    VastaaPoista
  6. Upeat kynnet, :) tuo Ginan lakka on kyllä ihana syksyinen nättimys.

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...