12. lokakuuta 2013

Joe Blasco meikkivoide

Mulla on ollut luonnoksissa jo vuoden tämä postaus ja nyt päätin vihdoin tän kirjottaa! Kolmas purkki tätä ihmeainetta on korkattu ja kyllä tämä oman postauksen ansaitsee. :) Mä en ole mikään ammattilainen meikkiasioissa, mutta kerron näin harrastelijan/tavallisen tallaajan näkökulmasta mielipiteitä kyseisestä tuotteesta.

Syynäyksen alla on Joe Blascon meikkivoide. Meikkivoide on meidän perheessä äidiltä peritty meikkijuttu ja mun jälkeen siukkikin hankki tän. Mä oon käyttänyt meikkivoidetta melkein 2 vuoden ajan ja kaksi purkkia on saatu tyhjäksi, hyvin riittoisaa siis! Sävynä mulla on Special Lite Olive 1.

Mulla on todella vaalea iho, joten mun on hankalaa löytää itselleni meikkivoidetta joka ei olisi liian tumma. Talvella Blasco on mulle ehkä hitusen liian tumma, mutta talvikäyttöön mulla on Illamasquan todella vaalea meikkivoide. Sillon kun mun ihossa on kuitenkin vähän väriä, niin Blasco on täydellinen!

Meikkivoiteella saa luonnollisen lopputuloksen ja multa on pariin kertaan kysyttykin "ai onko sulla kasvoissa meikkipohja?!". Nämä henkilöt on myös itse ostaneet Blascon tän jälkeen. Tällä saa todella peittävän pohjan jos haluaa, mutta mä käytän itse aika ohutta pohjaa. Tällöin ihon virheet peittyy, mutta silti esim pisamat kuultaa vähän läpi. 


Mun kasvojen ongelma-alue on nenän pielet ja sierainten alapuoli. Nämä alueet muuttui mulla joskus 14-vuotiaana punaisiksi, mutta nykypäivänä ne on vaalentuneet huomattavasti noilta ajoilta. Punaisuutta on kuitenkin olemassa vieläkin ja mulle on tärkeää saada ne alueet peittoon. Blasco ei petä ja punaisuuden saa hetkessä pois, joskus jos jaksan niin lisään vielä Blascon peitevoidettakin, jolloin kaikki punaisuus on tiessään.

"Joe Blasco Ultrabase -meikkivoide takaa tasaisen, täydellisen virheettömän ihon helposti. Joe Blasco Ultrabase -meikkivoide sisältää 60% väripigmenttiä ja on siksi erittäin riittoisa ja antaa helposti tasaisen kauniin ihon. Meikkivoiteet sopivat kaikille ihotyypeille. Ohut ja huomaamaton meikkivoide antaa huolitellun ulkonäön, ja tasoittaa kirjavankin ihon helposti. Pysyy iholla virheettömänä koko päivän ja kestää hikoilun, uimisen ja jopa saunomisen. Korkean väripigmenttipitoisuuden ansiosta suojaa myös ihoa UV-valolta, tuulelta ja viimalta."

Blascon kanssa

Mä olin eka hieman epäileväinen, että pysyiskö tämä kasvoilla oikeasti saunoessa ja salilla käydessä? Noh, meikkivoide kovaan testiin ja salille! Olin todella yllättynyt kun meikkivoide ei edes pakkaantunut nenän pieliin,  vaan se pysy kasvoilla juurikin niin kuin oltiin luvattu! Seuraavaksi testasin saunassa ja pysyhän se. Muistaakseni uimassa tätä en ole koittanut, mutta eiköhän lopputulos ole arvattavissa.

Mulla on tosiaan vaalea iho ja kuten arvata saattaa, mä punastun todella helposti. Myöskin urheillessa mun naama on yleensä todella punainen. Ihme kyllä, oon nykyään itteni kanssa ihan sujut asian suhteen. Kerään kuitenkin välillä hieman outoja katseita punaisuuden takia, joten nykyään lähden jumppiin meikkivoide naamassa.

Kaverilleni oltiin sanottu joskus, että tämän meikkivoiteen kanssa voi vaikka nukkua. Meikkipohja hengittää niin hyvin ja öljypitoisuuden ansiosta se ei kuivata ihoa. Itsehän en nukkuisi meikit naamassa, mutta kesällä en jaksa käyttää aina kasvovoidetta meikkipohjan alla. Meikkivoide on toiminut oikein hyvin ilman voiteita alla ja tuloksena ei ole kuivia iholäiskiä.

Sitten hinta. Normaalisti meikkivoiteella on hintaa esim Sokoksella 58,3€, mutta tämä on usein tarjouksessa niin Sokoksella kuin Stockalla. Silloin meikkivoiteen saa alle 50€:lla. Mä tein oikein hyvän löydön ja bongasin tän Tuurista hintaan 35€! Purkin luvataan riittävän noin 300 käyttökertaan, mulla riittää purkki noin 10 kuukaudeksi. Purkista löytyy tavataa 9,5g.

Kasvot ilman Blascoa

Kun kerran on löytänyt sen oikean, niin enää en kelpuuta muita!

Onko täällä muita Blascon rakastajia? ;) Heräsikö kiinnostus meikkivoiteeseen?

12 kommenttia:

  1. Mä oon parturi-kampaaja opiskelija ja meillä oli Blascon koulutus yhdellö ehostuksen tunnilla, saatiin meikkivoiteet lahjaksi Blascolta ja mä en tykkää yhtään. Se vetää mun ihon aivan kuivaks, niin että ihan lohkeili kuivaa ihoa laattoina pois ja se o liian paksu ja raskas mulle enkä usein meikkaa niin että laittasin meikkivoidetta. Onko sun sävy alabaster vai special lite olive 1? :) kun sanoit vaalea olevas, niin oon mäkin, ei meinaa tarpeeks vaaleaa löytyä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei :O Eka kerta kun kuulen, että jollain käy Blascon kanssa noin! Joo tää on kyllä vähän raskaampi meikkivoide, että ei sovi kyllä semmosille jotka tykkää tosi ohuesta pohjasta!
      Mulla on Olive. :) Talvella en tosiaan voi sitä käyttää, mutta sit kun kesällä on pisamia niin sulautuu ihoon paremmin. :D

      Poista
  2. Ohhoh, hyvältä meikkivoiteelta vaikuttaa kyl. :)

    VastaaPoista
  3. Olihan tää sun blogi mulle tuttu niin kun muistelinkin :) Mä en oo koskaan löytäny Joe Blascolta tarpeeksi vaaleeta sävyä?! Ehkä mun tarvii katsoa uusiksi, talveksi peittävämpi meikkivoide olisi jeez kun saa nenä punasena ja silmänaluset mustina mennä viipottaa..
    Oli kiva nähdä eilen ja tosi kivat pippalot :) Toiv. sullakin oli hauska ilta!
    x, Lara

    http://laralizard.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa :D
      Toi mikä mulla on taitaa olla keltapohjaisesti vaalein, jos muistan oikein... Kantsii kattoo myyjän kanssa oikee sävy, niin mäkin tein. :)
      Oli kyl kiva nähdä! Mun ilta loppu kans jo aikasin, kun alko väsyttään niin paljon ja lauantain aikanen herätys stressas. ;D Toivottavasti sullakin oli hauskaa!

      Poista
  4. Kuulostaa vähän hassulta, mut haluisin tollasen nenän ku sulla! Mullatämmönen ihme levee ja iso nenä :((

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä! :D Oon ihan otettu. :'D Mä en oo ikinä tykännyt mun nenästä......

      Poista
  5. Saakohan tuolla peittymään hyvin jos naamaan tulee poskien 'ulkoreunoille' todella punaisia läikkiä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mä uskon, että peittää! :) Kannattaa käydä vaikka Sokoksella testaamassa tota, niin näät peittääkö varmasti.

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...