24. lokakuuta 2013

Kukkia ja kiekuroita kahdesti

Sain elokuussa Adeninalta kukkasiirtokuvia testiin ja nyt innostuin käyttään näitä. Harmikseni ekat kynnet vaan vähän epäonnistu, meinaan enhän mä yhtään tajunnut alla olevan lakan syövän kukan pinkkiä keskustaa. :D Nooh, mun mielestä nää kukat on ihan vaan valkoisinakin kyllä nätit!


Näissä ensimmäisissä kynsissä pohjalla on Kikon 277, joka oli mulle todellinen yllätys! En meinaan ois uskonut, että tää lakka peittää kahdella kerroksella. 277 on pinkki glass fleck lakka sinisellä shimmerillä. Pullossa lakassa on havaittavissa myöskin kultaista shimmeriä, mutta ainakaan mun muistaakseni kynsille tää efekti ei päässyt.


Kiko - 277
Siirtokuvat löytyy täältä.


Tässäpä sitten yritys numero kaksi. Ajatuksissani meinasn yhdistää tän lakan taas pinkkiin, kunnes muistin et "ainiin...". Jotenkin mä vaan yhdistän valkoset kukat heti pinkkiin lakkaan! :D
Meinasin päätyä eka Kikon harmaaseen lakkaan, mutta sitten muistin Essencen Grey-t To Be Here-lakan. Kaunis harmaa, seassa pinkkiä shimmeriä. Selvästikin täydellinen lakka valkopinkeille kukkasille. ;)


Pullossa shimmer näkyy todella hyvin, mutta niin se näkyy kynsilläkin. Tossa mun kaukokuvassa shimmeriä tuskin näkyy, mutta epäonnistuneessa lähikuvassa (joka jääköön julkaisematta) shimmer näkyi hyvin. Lakka peitti kahdella kerroksella ja kuivui sitä perus "Essence-vauhtia".


15 kommenttia:

  1. Noi harmaat kynnet on aivan uskomattoman ihanat.

    VastaaPoista
  2. Molemmat kynnet on ihania, bointsit menee kumminkin harmaille kynsille :)

    VastaaPoista
  3. Molemmat kynnet on tosi nätit :)

    VastaaPoista
  4. Molemmat oikein kivoja kynsiä, mutta harmaat enemmän mun makuun. :)

    Osaisko kukaan auttaa? En millään keksi kynsiä, joiden nimi alkais x-kirjaimella... :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)
      Teetkö jotain haastetta? X-ray nails ;))

      Poista
    2. Juu, sitä aakkosjuttua, että ensin tehdään kynnet joiden nimi alkaa a-kirjaimella, sitten b:llä jne.

      Poista
    3. Okei :) Mut joo noi x-ray kynnet tuli ekana mieleen :D

      Poista
  5. Mä en oikein lopultakaan osaa päättää kummat on paremmat, ne on molemmat niin kauniit.

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...