5. lokakuuta 2013

Laattahankintoja

Tutustuin MoYou-merkkiin viime vuoden I Love Me-messuilla ja kotiutun silloin itselleni kolme laattaa. Hintaa näillä kolmella laatalla oli 15€.


Satuin surffaileen firman nettisivuilla alkysyksystä, sillä elätin toiveita firman osallistumisesta tämänkin vuoden messuille. Noh, harmikseni firmalla ei ole ständiä, mutta nettikauppa oli kehittynyt sitten viime vuoden! Mun mielestä laattoja ei meinaan pystynyt tilaamaan nettisivuilta, toivottavasti en muista nyt ihan väärin. :D Koko laattavalikoima oli myöskin uudistunut ja tykkään näistä laatoista todella paljon enemmän kuin vanhoista!


Tilasin itelleni neljä laattaa; ihanaisen kissa&lintu-aiheisen laatan sekä kolme laattaa, joissa on kokokynnelle tarkoitettuja kuvioita. Valikoimassa oli isoja kuin myös pieniä kuvia, kaikki kynnen mitat siis huomioitu! :) Laatoilla oli hintaa 4,99£ per kipale ja postikuluja tuli 2,77£.





Laattojen takana on tämmöinen "muovipehmuste". Itse en ihan ymmärtänyt tän pointtia, joten joku viisaampi saa valaista..? Liekö sitten estäis jotenkin naarmuutumista, tai sitten tää on vaan koriste. :D Mua itteeni häiritsee vähän toi tausta, meinaan tykkään pitää laattoja aina talouspaperitukon päällä ja nyt muovi on vähän extrakorkeutena tossa.





Mitäs te tykkäsitte MoYou:n uusista laatoista?

11 kommenttia:

  1. Ihania laattoja. :) Mäkin oon miettinyt MoYou-laattojen tilaamista, mutta pitää vielä vähän lueskella mitä ihmiset on tykänny niistä, että toimiiko ne moitteettomasti jne..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuviot mitä oon ehtinyt testata on toimineet moitteettomasti! :)

      Poista
  2. Kivoja laattoja ja mulla on toimineet! Cratynail-blogissa on Moyoulle muuten alennuskoodi! :)

    VastaaPoista
  3. Voi harmi ettei noita saa tänä vuonna I Love Me:stä! Mä jo postauksen alussa intoilin, että pääsisinkö mä nyt osteleen noita viikon päästä... Noh, eiköhän sieltä messuilta löydy muuta kivaa shoppailtavaa kuitenkin. :) Mulla on kanssa joissain laatoissa tommonen pehmuste ja sen oon huomannut hyväksi ainakin sen takia, että kun se on laattaa isompi, ei laatan reunat raavi ikävästi. En kyllä siis tedä, mikä sen todellinen funktio on.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun piti vielä tarkistaa uusiks, ja eipä oo ei. :( Tosi harmi sinäänsä!

      Poista
  4. Ihania laattoja etenki tuo eka kissa/lintu aiheinen =)

    VastaaPoista
  5. Ihania leimauslaattoja. Minä leimaan niin vähän, ettei ehkä olisi järkevää ostaa vielä lisää laattoja, mutta kyllä tekee kamalasti mieli. :D

    VastaaPoista
  6. Mä taas tykkään tosta muovitaustasta, oon aatellut että se on sitä varten ettei laattu liu'u pöydällä? Tiedä sitten. Tuo lintu & kissa -laatta on aivan rakkaus, sama ja pari muuta on täälläkin :)

    VastaaPoista
  7. MoYou laatat on kyllä kivoja, mulla on 3 kappaletta ja kahta jo käytettyäni on kyllä toimineet ihan kivasti ja saatan ehkä tilata lisääkin. Mä oon myös tykännyt tuosta laatan valkoista pehmusteesta, koska se on jotenkin turvallisempi käsittelyssä kuin pelkkä terävä reuna, josta mä oon tainnut yhdestä xl-laatasta kerran saanut pikku haavankin.

    Minkäkokoiset noi kuviot tuossa sun Pro Plate 03:ssa? Ne kun on noita normikokoisia ja sitten on erikseen vielä Pro Plate 03, jossa on XL kokoisia kuvioita ja niitä on vähemmän. Mä uskalsin tilata vain noita XL kokoisia, kun en ollu ihan varma noiden pienempien kuvien koosta, vaikka niissäkin ois löytyny kaikkea kivaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mittailin, niin pienet kuviot on 1,2 x 1,5 cm ja isommat kuviot on 1,5 x 2,1 cm :)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...