31. lokakuuta 2013

Lovely teippauksilla

P2 Lovelysta alkaa näköjään pikkuhiljaa tulla mun lempparitekstuuri. Tai no, tällä hetkellä se taitaa olla ylipäätään mun lempparilakka, sen verta usein sitä tulee käytettyä. :D Mun mielestä lakka on vaan niin mielettömän upea, peittää yhdellä kerroksella ja kuivuu nopeesti. Täydellinen lakka mun makuun siis.

Pohjalla juuri tällä viikolla vilahtanut Kikon hopea. Halusin antaa lakalle uuden mahdollisuuden kun viimeeksi tarrat pilas lopputuloksen! :D


Halusin kokeilla taas teippailuja tekstuurin kanssa. Viime keralla tekstuurilla leikkiessä päädyin ristikkokuvioon, joten halusin kokeilla nyt jotain vähän yksinkertaisempaa. Päädyin siis vain yksinkertaisiin viivoihin. Tein lakkauksen eka vain peukaloon, sillä en uskonut lopputuloksen miellyttävän mun silmää. Aattelin meinaan, että teippi on liian kapeaa.

Lopputulos kuitenkin kelpas mulle, joten jatkoin manikyyrin loppuihin yhdeksään kynteen. Ja olin enemmän kuin tyytyväinen! :)


Kiko - 616
P2 - Lovely


14 kommenttia:

  1. Todella nätit ja hyvin onnistunut nuo teippaukset :o) Nyt en muista (olet varmaan kertonut) mut, mistä olet ostanut tuon P2:sen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)
      Tättärää, mistäpä muualta kuin Saksasta. :'D

      Poista
    2. No kas kummaa, toivoin salaa että olet tilannut jostain nettipuljusta :oD

      Poista
  2. Ihanat kynnet, sopii todella hyvin värit yhteen :)

    VastaaPoista
  3. Kauniit! Aina pitää antaa uusi mahdollisuus :)

    VastaaPoista
  4. Upeat! Mulle tuli 70-luvun ja 80-luvun viboja noista kynsistä. :D Glitteriä ja diskoa. :D

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...