21. lokakuuta 2013

Mattaa ja kultaa

Sain idean näihin kynsiin, kun mulla oli kultainen silmämeikki ja mustat vaatteet. Lisäksi halusin pitkästä aikaa mattaa kynsille, joten tässäpä lopputulos. Mulle tulee näistä kyllä heti jotkut pikkujoulut mieleen, joten ehkä mä voisin uusia nää vaikka hopealla ensi kuussa. :) Pinkkikin vois muuten olla aikana ihana tuola alla!

Pahoittelen tätä aivan jäätävän väristä kuvaa! Mulla oli ihan hirvee kiire bussiin ja räppäsin vaan äkkiä pari kuvaa kynsistä... En sitten sen pahemmin kattonut mitä niistä kuvista tuli ja kuvat oli aivan kamalia... Mitä tästä opimme, kurkkaa ees vähän mimmosia kuvia sinne kameraan tallentuu vaikka olis kuinka kiire. :D Nooh, näkyy näissä sentään lakkojen sävyt oikein!


Lakkailin kynsiin aluksi yhden kerroksen OPIn Golden Rules!-lakkaa. Seuraavaksi kynsiin tuli kaksi kerrosta OPIn Goldeneye:ta. Sitten odottelin pitkään, että lakka on varmasti kuivunut! Mä kun tuppaan oleen niin hätänen mun teippailujen kanssa, että lakat lähtee aina teipin mukana. :D Sitten vielä kerrokset OPIn mustaa Black Onyx ja Orlyn mattalakkaa. Teipit varovasti pois ja valmista tuli. :)

Lähikuva näistä kynsistä jäi myöskin ottamatta kiireen takia... :D

OPI - Golden Rules!
OPI - Goldeneye
OPI - Black Onyx
Orly - Matte Top Coat


2 kommenttia:

  1. Upea yhdistelmä!
    Naurahdin, kun kuvasta ajattelin, että ihan pikkujoulukynnet ja seuraavaksi luin sun lausahduksen.. :D

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...