10. lokakuuta 2013

Ruskaperhoset

Perhoskynnet on yks mun ehdoton lempparimanikyyri ja se on ollut tekolistalla jo pitkään. Kun MoYou:n laatta perhoskuviolla sattui mun eteen, oli se pakko saada! Perhoset olis tietty helppo tehdä käsinkin vasempaan, mutta mun vasen käsi taasen on kaikkea muutakuin vakaa... Oikeasta kädestä ei tulisi siis kovin nätti, joten näin päästään helpolla. :D Oon muuten ollut todella tyytyväinen MoYou:n laattoihin! 


Siipikuvion alla on liukuvärjäys keltaisella ja punaisella Essencen lakalla. Näitten alla on vielä yksi kerros OPIn valkoista lakkaa Alpine Snow.


Essence - Fame Fatal
Essence - Little Miss Sunrise
Konad - musta


MoYou - Pro Plate Collection 03


Huomenna olis taas odotettu messuilupäivä! Ketkäs muut on suuntaamassa huomenna I Love Me-messuille?
Mä en niinkään lakkojen perässä taida tällä kertaa jaksa juosta, mutta elätän toiveita et FIX:llä olis joku oikein kiva tarjous ryhmäliikuntakorttiin. ;D

14 kommenttia:

  1. Ihanat kynnet! <3
    http://iidasnailblog.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Nuo kyllä herättää huomiota! Ihanat. :)
    xoxo Mella

    VastaaPoista
  3. MoYou oli myös Lontoon messuilla, mutta ei niillä ollut siellä kuin muutama "tavallinen pyöreä" laatta :/ Jos olisi ollut tuo, niin olisin kyllä ostanut. Perhoskynnet nimittäin on olleet munkin haaveissa pitkään, mutta se maalaustyö...
    Minä meen messuille vasta lauantaina.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei :( Nyt vaan sit toi laatta tilaukseen! 8)

      Poista
  4. Ihanat kynnet ja mie suuntaan huomenna ja lauantaina messuille.Yritän myös hillitä ostelua,mut onneksi siel saa kaikenlaisia näytteitä =)

    VastaaPoista
  5. Tarkoitus oli messuilla tänään, mutta sainkin työhaastattelun nyt alkuiltapäivälle niin siirtyi messuilut huomiselle :)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...