16. lokakuuta 2013

Tekstuuri V-gap

Ajattelin näin loman kunniaks kirjotella kerrankin ilman postauksen ajastamista (ja kun te ootte höpinöintiä pyytäneet arvontapalautteessa 8)), kun mun mielestä perushöpinöintiä on helpompi kirjottaa jos postauksen aikoo julkaista heti. :D Jee, kauan odotettu syysloma, joka mun piti omistaa täysin ryhmäliikunnoissa ravaamiseen. Toisin kävi ja tunnollinen opiskelija saa tietty hirveen flunssan sit heti maanantaina... 

Olin kuitenkin idiootti ja päätin mennä combat-tunnille maanantaina (rakkaudesta lajiin... Huoh...) ja se jos joku oli virhe... :D Ego ei tietty kestänyt lähtee kesken pois tunnilta ja tunti oli ehkä kamalin ikinä! Kunnialla mentiin ne potkut ja lyönnit, kotiin päästyä suoraan sohvan pohjalle koomaileen. Mut sinäänsä, ihanaa et oon vihdoin löytänyt lajin jota kohtaan tunnen täyttä rakkautta! :D Muita bodycombatin rakastajia? ;)

Mutta tässä teille viime viikolla tehdyt fail-kynnet, ennen kuin hilpasen Sinin kanssa sushille ja sen jälkeen ahkerana saksan-tunnille!

Selailin mun vanhoja kynsiä ja törmäsin V-gap-manikyyriin. Tekstuurilakathan on nyt tällä hetkellä kuuminta huutoa, joten halusin kokeilla V-gap-manikyyria yhdistämällä tekstuurilakan cremelakkaan. Olin kuitenkin taas vaihteeksi liian hätänen, ja tietty pohjalakat lähti osittain teippien mukana karkuun. 

Lähikuva jää näiltä kynsiltä väliin, sillä nää kynnet ei olleet mitkään kovin kauniit läheltä katsottuna... :D Idea oli kuitenkin sen verta kiva mun mielestä, että pakko toteuttaa nää uusiks ilman hätäilyä!


P2 - Lovely
Kiko - 330


Testasin tätä ihanaista P2:n lakkaa jo heti Saksan reissun jälkeen ja olin sattunut ottaan kuviakin. 8) Kynsillä on lakkaa vain yksi melko ohut kerros, joten jotkut kohdat kuultaa läpi. Tällä lakalla saa kuitenkin peittävän kerroksen jo yhdellä vedolla!


Lovely on muutenkin mun yks ehdoton suosikki mun tekskuurilakoista! Mitäs te tykkäätte tästä lakasta? :)


Nyt mä lähden kiireellä pistään hiuksia aisoihin ja hilpasen sushille! :) Oliko höpinöintiä kiva lukea, että kirjottelenko semmosta jatkossakin? :D

5 kommenttia:

  1. P2 - Lovely on kyllä kaunis lakka, vaikken violetin ystävä itse olekkaan. Pilkkujen lisäksi näissä teippimaneissa textuurit on NIIN omiaan. Nätit kynnet, vaikka teipit vähän kenkkuilikin sulle:o) En voi missään määrin katsoa hyväksyen tuota sun jumppaan lähtöä kipeänä *heristää sormea* Otahan nyt iisisti ja pikaista paranemista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep. 8) Harmi vaan kun P2 ei saa tilattua mistään netistä. :/
      Haha jep.... Opitaan kantapään kautta ja räkätauti sen kun vaan jatkuu :D

      Poista
  2. Meiltä näitä yhdistäviä tekijöitä on löytynyt aikasemminkin... Mutta pakko huutaa 'hep' että mä olen kyllä kanssa rakastunut Body Combatiin, voi kai niin todeta siitäkin huolimatta että en oo muutamaan vuoteen päässyt käymään kyseisellä tunnilla lainkaan. Opiskeluaikoihin olin jäsenenä sellaisella salilla, jossa sitä pidettiin ja minähän en juuri muista tunneista sitten välittänytkään. Nykyään ei oo saatavilla mun lähellä, mikä on harmillista koska Combat oli niin paras ryhmäliikuntalaji. Muutama vuosi sitten taisin ehdotella silloiselle kuntosalilleni että voisiko Combat tulla ohjelmistoon, mutta ei tärpännyt... Pitäisiköhän tälle nykyisellekin salille yrittää ehdottaa - jos siellä vaikka tulis käytyä ahkerammin... :D

    Mutta älä ihmeessä rehki sairaana, se ei oo terveellistä...

    Nätit lakkaukset! On ollut aikeena kokeilla itsekin joku kerta tekstuuriteippailuja, kun ne näyttää usein kivoilta. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä! Meidän on kyl pakko lähtee joskus yhdessä tunnille. Tuut mun kanssa ton mun lempparivetäjän tunnille! Maanantaisin klo 17.20 :)
      Kiitos! :)

      Poista
    2. Heh, kiitti kutsusta - se vois olla ihan hauskaa ja sais verestää vanhoja "taitoja".. :)
      Katsotaan!

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...