25. lokakuuta 2013

Tekstuuria ja holoa

Adeninalta sai tällä kertaa valita yhteistyön merkeissä kaksi Dependin lakkaa. Mä valitsin itelleni pinkin tekstuurilakan 2062 Primrose sekä vihreän hololakan 2035. Lisäksi pistin samoilla posteilla tuleen omakustanteisesti uusia siirtokuvia 6 arkkia.


Dependin Primrose kuuluu tekstuurikokoelmaan Rough Sparkle. Kokoelmaan kuuluu yhteensä kuusi lakkaa; hopea, pinkki, violetti, punainen, sininen ja vihreä. Pinkki Primrose oli ainut lakka joka multa tästä kokoelmasta puuttui, joten olen harkinnut sen kotiuttamista jo hetken. Ostin muut kokoelman lakat jo jonkun aikaa sitten ja olin todella positiivisesti yllättynyt lakkojen laadusta. Hintaa lakoilla on 4,75€/5ml.


Kokoelman lakat peittää kivasti jo yhdellä kerroksella, mutta kahdella kerroksella saa jo täydellisesti peittävän lopputuloksen. Kuivumisajassakaan ei ole valittamista.

Mä oon vähän huono määrittämään lakkojen sävyjä, mutta mun mielestä Primrose on hieman kylmähkö pinkki. Seasta löytyy myös isompia yksittäisiä pyöreitä glittereitä.


Verrattuna joihinkun mun muiden merkkien tekstuureihin, niin nää Dependin lakat ei tee niin karheeta ja erottuvaa pintaa. Eli jos etsit tekstuurilakkoja, joissa on hieman tasaisempi pinta, niin kannattaa tutusta Rough Sparkle-kokoelmaan.



Dependin 2035 on vihreä linear holo. Odotin tältä suurempaa holoefektiä, mutta kyllähän lakalta efektiä jonkun verran löytyy. Suurin pettymys oli lakan peittävyys. Aloin sutimaan tätä jo kynsille ja totesin, että tällä ei kyllä saada peittävää vielä moneen kerrokseen. Tikulle mä sain tällä kuitenkin kivan lopputuloksen jo kahdella (nähtävästi tosi paksulla) kerroksella.


Peittävyys oli harmi sinäänsä, meinaan mun mielestä tää on todella kaunis vihreä. Ehkäpä tän voisi kerrostaa jonkun toisen vihreän päälle..? Meinaan mä en itse pidä lakoista, jotka vaatii enemmän kuin kaksi kerrosta peittävään lopputulokseen.


Tässä tämä kahden kerroksen tikutus. Hololakoilla on hintaa 5,7€ ja lakat löytyy sävyistä punainen, vihreä, violetti ja sininen.


4 kommenttia:

  1. Tykkään tosta Primrosesta ainakin kuvien perusteella! :D

    VastaaPoista
  2. Jaiks tuo vihreä holo! :) Ihanan söpö. Tulee mieleen vaan pääsiäinen :D

    VastaaPoista
  3. harmi sinänsä että Dependin nuo "erilaiset" lakat ovat noin kalliita, kun niissä on niin pieni purkki :(

    VastaaPoista
  4. Tosi kauniin värinen tuo vihreä. Hinta on kyllä sen verran suolainen, että ei tule tuo lakka mun kokoelmasta löytymään.

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...