30. lokakuuta 2013

Vintage Romance

Mä törmäsin ensimmäistä kertaa Sleek-merkin luomiväripaletteihin muistaakseni vuos sitten Kanarialla. Iskin silmäni Au Naturel-palettiin, mutta se oli harmikseni loppu myymälästä. Päätin sit seuraavina päivinä katsella kauppoja vähän sillä silmällä, josko löytäisin toisestakin paikkaa Sleekin telineen ja löysinhän mä. Ja kuten arvata saattaa, tietty taas tämä samainen paletti oli loppu. Ja mua harmitti! 


Kun palasin Suomeen niin tein pientä googlettelua ja mulle selvis, että Pretty.fi ainakin myy Sleekin paletteja. Sitten muhun iski taas tää "en mä tarvii tätä kuitenkaan"-Suvi ja jätin paletin ostamatta. Totesin meinaan, että mulla löytyy varmasti jotkut vastaavat luomivärit, mutta salaa himoitsen palettia vieläkin.

Tänä syksynä Sleekiltä tuli Vintage Romance-paletti ja totesin, että tän mä ihan oikeasti ostan. Tämän paletin sävyille mulla ei ole vastineita ja nää on aivan täydellisiä sävyjä. Riemu oli suuri kun sain paletin kouraani ja ekaa kertaa elämässäni mun oli pakko swatchata kaikki luomivärit kädelle. En oo ennen löytänyt semmosta niin "JEEEEE"-palettia, että olisin jaksanut sen koommin ihastella sävyjä ennen kuin käytän niitä meikkiin.


Paletista löytyy tasan yksi nappi mille en lämpeä ja se on oikean ylänurkan Propose In Prague. Syy miksi en tälle lämpee on tasan se, etten tiedä mihin toiseen sävyyn tän yhdistäisin... :D

Oon tehnyt tällä kaksi meikkiä, toisessa yhdistin kultaisen Meet in Madridin Naked 2-paletin joidenkin sävyjen kanssa.

Toisessa meikissä yhdistin alarivin kolme vasemman puoleista sävyjä. Rakastin sitä meikkiä! Harmiksi mulla ei oo kuvaa siitä. Marry in Monte Carlo oli näistä napeista ehdoton lemppari.


Mielenkiintoisimman napit on Romance in Rome ja Bliss in Barcelona. En tiedä voiko luomiväreistä puhua duochromena, mutta te lakkatytöt ainakin tiedätte mitä kyseinen termi meinaa. Sävyjen (huoh, meinaan kokoajan kirjottaa lakka vaikka kirjottelen luomiväreistä...) efektiä oli todella vaikea kuvata, mutta toivottavasti alla olevista kuvista saa jotain käryä.

Molemmat värit on pohjaväriltään harmaita ja duochrome-efektinä toisessa on violetti (BIB) ja toisessa sininen (RIR). Nää ei oo päässyt vielä tositoimiin, eli mihinkään meikkiin, mutta pitää tässä joku päivä toteuttaa joku silmämeikki näillä.


Mun mielestä Vintage Romance on ihanan syksyinen, mutta myös talveen sopiva paletti. Paletista löytyy vähän neutraalimpia sävyjä, mutta myös sellaisia sävyjä joilla saa luotua vähän räväkämmän silmämeikin.


Onko teillä Sleekin kosmetiikkaa? Mitä ootte pitänyt?


Paletti on ostettu Kosmetik4less-verkkokaupasta ja hintaa tällä oli 9,90€. 

6 kommenttia:

  1. Mäkin sain viime kuun alussa juuri tämän paletin ja aiheutti saman reaktion. Ihania värejä ja rakastan noiden pigmenttisyyttä. ^^ Tuo on juuri kätevä, kun käy hyvin omaan arkimeikkiin, mutta ei tarvitse olla toista palettia iltaankaan.

    VastaaPoista
  2. Ei oo Sleekin kosmetiikka millään tavalla tuttua ennen tätä, mutta tää luomiväripaletti näyttää kuvissa sille, että mä haluan tän! Eikä oo kyllä edes pahan hintainen. Kosmetik4lessille oon muutenkin meinannut tilausta kynsilakkojen takia tehdä, taitaa mennä vakavaan harkintaan! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on ihan mielettömän upee! Ja kuten Dimavarien sanoi, paletti käy niin arki- kuin iltameikkiin. :)
      Suosittelen kyllä tilaan jonkun luomiväripaletin testiin!

      Poista
  3. Diman kanssa tilailtiin samaan aikaan ja mulle kotiutui myös tuo vintage romance ja se au naturale. Au naturalea en ole vielä käyttänyt, mutta vintage romancella olen smokyä testannut. Laatu vaikutti erittäin hyvältä. Mainio hinta-laatusuhde kyllä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep näin on! :) Pitäisköhän munkin an joskus kotiuttaa… :D

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...