27. marraskuuta 2013

Essence Superheroes

Olin tullut juuri saksan tunnilta yhtenä keskiviikkoiltana ja satuin huomaan Kosmetik4less-verkkokaupan päivityksen, että nyt olis Essencen Superheroes TE myynnissä. Apua, tilapäivityksestä oli jo 20 minuuttia, joten olin varma et kaikki oli loppu. Nooh, lakoista oli noin puolet jäljellä ja shoppailin sitten ne. Mulle tuli taas hirveitä ongelmia maksun kanssa, paypal-sivua latailtiin eka melkin 10 minuuttia ja sit mun koko tilaus nollaantu. Uusiks jutut ostoskoriin ja sama ongelma uusiks.


Savu alko jo tässä vaiheessa nouseen korvista.... Päätin yrittää vielä kerran ja mun onneks tähän väliin oli tullut täydennystä lakkovalikoimaan! Sain mun ostoskoriin kaikki kokoelman lakat ja maksu onnistui vihdoin. Sit oli hyvä fiilis ja soitto mun anonyymiessencediilerille, et sain meille kaikki lakat. :D 


Mutta sitten itse kokoelmaan. Lakat oli todella iloinen yllätys kun sain paketin auki. Kaikki lakat oli meinaan paljon hienompia kuin mitä olin yhdestä blogista swatchit kattonut! Meinasin jopa jättää nää ostamatta niiden kuvien takia, onneks otin silti riskin. ;D Lemppariksi koko kokoelmasta kuitenkin valikoitui yllä oleva Oil Slick. Mikäs lakka on eniten teidän mieleen?


Tilasin kokoelmasta lisäksi tän kynsilakanpoistoaineen. Pinkki geelimäinen poistoaine, seassa glitteriä. Raaskiikohan tätä ees käyttää, vai pitäiskö jättää pöydälle koristeeks. :D Oon testaillut pa:ta jonkun verran ja mun mielestä tää on huono normaaliin lakkojen poistoon. Glitterin ja hiekkalakkojen poistoon tää taas toimii todella hyvin niin, että poistoainetta lisää pumpulilappuun ja antaa vaikuttaa jonkun aikaa kynnen päällä.


Mä en oo ehtinyt vielä muuta kuin lakkaileen lakat tikuille. Jokaista lakkaa on tikussa kaksi kerrosta. Kirjoittelen lakoista möyhemmin lisää, kunhan oon ehtinyt sutia niitä kynsille! :)




Ketkäs muut kotiutti kokoelman tai osan siitä? :) 

Ps. jos lakat jäi saamatta, mutta kovasti mieli tekis tilata niin ainakin maanantaina kaikki lakat oli varastossa!

10 kommenttia:

  1. Hei, tiedätkö muuten Kosmetik4lessin käytännöstä? Kun hitusen ärsyttää se, että sinne tulee kokoelmat myyntiin ja sitten heti ne on jo out of stock? Ei kukaan voi niitä niin nopeasti tilata :D
    Tällä vai edellisviikolla tuli kolme vanhaa kokoelmaa (mm. me and my ice cream), mutta mitään ei saanut tilattua, koska out of stock. Ne siis lisää jo loppuunmyytyjä kokoelmia sinne. On hitusen ärsyttävää huomata, että on tullut kokoelma taas sinne, mutta ne onkin jo myyty loppuun. Ellei heidän kivijalkaliikkeeseen satu ryntäyksiä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä uskon, että niitä kokoelmia on oikeasti sen hetken sielä. Ehtii varmaan loppua varastosta ennen kuin sivu päivittyy.
      Noi Essencen TE:t menee meinaan todella nopeesti aina kaupaks, ihan paikanpäällä Saksassa liikkeissäkin. :D Jos et oo heti samana päivänä ständillä kun TE ilmestyy niin turha ees kuvitella saavansa jotain lakkaa.
      Eli mä oon näiden ryntäyksien kannalla ;D

      Poista
  2. Hei mistä olet ostanut noita tikkuja? Tiedätkö mistä sais niitä halvalla jostai Suomesta tai netistä? Ois kiva itsekin tehdä mallitikut kaikista lakoista kun välillä unohtuu että mikä näytti miltäkin:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä ostan omani eBaysta, on niin paljon halvempia kun Suomessa. :)
      http://www.ebay.com/itm/310396699921?ssPageName=STRK:MESINDXX:IT&_trksid=p3984.m1436.l2649
      Noita mä käytän :)

      Poista
  3. Sain muut paitsi sen väriä vaihtavan :(( Ärsyttää, kun tilasin oli loppu, mut heti kun tilaus lähti niin sitä ois taas löytyny.. Oil slick on munkin lemppari niinku arvelinki, muut on rumia :D Pakko kuiteki tilaa kun ne on TE. Ostin kans ton poistoaineen ja kaikki glitterit sekä sen sudin. Glitterit oli tosi kivoja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi harmi! Se on meinaan upea lakka. :(( Sun täytyy olla kytiksellä jospa sitä tulis lisää!

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...