25. marraskuuta 2013

Kynnet Candyshopin pikkujouluihin

Candyshop järjesti kauneusbloggaajille pikkujoulut viime viikon keskiviikkona ja torstaina. Mulla oli itellä keskiviikkona saksaa, joten suuntasin pikkujouluihin torstaina. Sain myöskin E-S:n lähtemään mun mukaan lyhyellä varoitusajalla. :)

Pääsin työharjottelusta sopivasti jo klo 13, joten ehdin kiiruhtaa kotiin vähän laittautuun ja lakkaan kynnet! Olipas outoa mennä yleiselle paikalle kynnet laitettuna.... Mulle tuli jo bussissa selvä visio mimmoset kynnet teen, mutta aloin pohtiin ehtiiköhän näitä kynsiä tehdä... Nooh, päätin ottaa riskin ettei alempana oleva Essence My Fortune Cookie ehdi kuivua ja lakat lähtee teipin mukana.


MFC olikin sitten tietty tosi hidas kuivuun (mikä näitä uusia Essecen lakkoja oikein vaivaa?!), mutta lakka ei onneksi lähtenyt teipin mukana.... Mun mielestä P2 Lovesome oli täydellinen kaveri MFC:lle, sillä punaisen hiekkalakan seassa on kultaista hippua.


Essence - My Fortune Cookie
P2 - Lovesome


Tässä teille kuvia vielä pikkujouluista. Candyshop on pikkuruinen liike Lönnrotinkatu 9:ssä. Heidi oli leiponut meille piparkakun makuisia kuppikakkuja kaneli-tuorejuustokuorrutuksella ja tarjolla oli myöskin glögiä.


Candyshopin valikoimasta löytyy myöskin kynsilakkoja meille kynsihörhöille. Butter London on väistymässä valikoimasta ja lakat löytyykin nyt verkkokaupasta hintaan 10,2€ (norm. 17€), eli jos koet tarvetta hankkia vielä jotain sävyjä niin kipin kapin ostamaan.

Valikoimasta löytyy myös Rococo-merkin kynsilakkoja. Itse olen tainnut ohimennen joskus kuulla merkistä, mutta muuten en ole siihen tutustunut.




Rahua oli mulle täysin uusi merkki ja mun kiinnostus heräsi kovasti kun E-S osti shampoon itselleen. Odottelen kovasti mitä E-S tykkää shampoosta, jos itsekin ostaisin testiin! :)





Saimme valita lahjapussiin jonkun ennalta määrätyistä Rococon lakoista, itse halusin joukosta erottuvan Jaded Crèmen.

Mun mielestä lakkapullon pakkaus oli todella nätti! 


Jaded Crème on kaunis mintunvihreä ripauksella valkoista shimmeriä. Kirjoittelen lakasta sitten vielä myöhemmin lisää! :)



4 kommenttia:

  1. Candyshop oli kyllä nimensä veroinen paikka! Jahka saan jossain vaiheessa testailtua Rahuaa niin raportoin kokemuksistani - jos nyt koittais saada jonkun putelin tyhjäksi ennen sen korkkausta, vaikka myönnettäköön että mulla saattaa olla useampi kuin yksi shampoo jo muutenkin kesken...

    Aa, sä nappasit ton toisen mintun värisen lakan! Se on kyllä söpö. :)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...