9. joulukuuta 2013

Hammaslankaa ja mikrohelmiä

Mulla oli viime perjantaina pikkujoulut mun tytyjen kanssa. Ensimmäisenä muhun iski vaatekriisi; mekkoa vai jotain aivan muuta. Mulla oli viime viikolla saksan tunnilla vain tentti ja mä olin tehnyt tän kyseisen tentin jo viime tunnilla, joten pääsin lähteen melkeinpä heti kohti kotia. Päätin kuitenkin pyörähtää Kampissa, jospa löytäisin jotain kivaa vaatetusta pikkujouluihin.


Vero Modassa oli vaikka mitä kivoja mekkoja jne, mutta eniten mun sydän sykki tälle hirmu nätille "villapaidalle". Harmikseni beigestä versiosta oli pelkkää L-kokoa jäljellä, mutta mustasta löytyi vielä ainakin tämä yksi S! Mekkosuunnitelmat sai väistyä tämän paidan tieltä. 8)


Kun aloin suunnitella kynsiä, jotka mätsäis paitaan hyvin, niin mieleeni muistui My dazzling nails-blogissa ollut tutoriaali hammaslankakynsistä.

Päätin synkistellä ja tehdä mustat kynnet hopeisilla mikrohelmillä. Pohjalakkana kynsissä on OPIn Black Onyx ja mikrohelmet on Essencen pienestä purnukasta It Rains Money. Nooh, jotta en olisi liian synkkä, niin nimettömiinn oli pakko saada timsuöverit. Toi hammaslankavaihe oli oikesti todella vaikea tehdä! Kuvittelin sen jotenkin tosi helpoks. :D 


OPI - Black Onyx
Orly - Matte Top
Essence mikrohelmet - It Rains Money


Millaisia kynsiä te ootte tehneet pikkujouluihin?

20 kommenttia:

  1. Ihanat kynnet! :)
    Me vietetään kavereiden kanssa pikkujouluja vasta 20. päivä, mutta teen varmaan mekkoon mätsäävät kynnet, pumamustat- tai hopeat glitteröverit :D

    VastaaPoista
  2. Hienot ja mulla oli ihan jouluiset kynnet eli punaista ja joulutarroja ku bloggaajien kanssa vietettiin pikkujoulua.

    VastaaPoista
  3. Ooo nää on iha tosi kauniit!:)

    VastaaPoista
  4. Hienot ovat :) Jäikö mikrohelmet miten pahasti tuohon paitaan kiinni? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Arvaa vaan.... Löysin myöskin mun päästä aika monta kun kiharsin tuccaa... :DD Tein sit pikakorjauksen, nypin helmet pois ja tein hopeisella lakalla pisteitä tilalle:D

      Poista
  5. Oon niiiin pitkään miettinyt että mistä hommata tollanen musta mattalakka! Nyt varsinkin kun on ottanu geelilakkaukset pois... Upeet kynnet. Oi oi... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä suosittelen hankkiin jonkun tommosen mattapäällyslakan, niin voi sitten tehdä mistä vaan lakasta matan! :)
      Kiitos :)

      Poista
  6. Mä kattelin noita hammaslankakynsiä jo jossain blogissa, tekisi mieli itsekin kokeilla, kun ovat niin kivat. Mahtava myös toi strassikynsi :)

    VastaaPoista
  7. Todella hienot kynnet! Kyllä varmasti kelpasi pikkujouluilla ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Jep! Överit oli kyl aika kivaa vaihtelua ;D

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...