2. joulukuuta 2013

Jaded Crème

Candyshopin pikkujouluista saatu Rococon Jaded Crème pääsi kynsille heti seuraavana viikonloppuna pikkujouluista. Rococo on mulle täysin uusi merkki kynsimaailmassa, joten en sillain tiennyt mitä lakalta pitäisi odottaa. Oletin kuitenkin, että 16 euron hintaan lakan täytyy olla laadukas.

Jaded Crème on mintunvihreä lakka lisäyksellä valkoista shimmeriä. Aika perinteinen sävy ilman mitään ihmeellisyyksiä. Mun mielestä noi Rococon kaikki lakat on tollaisia "perussävyjä", jotka ei muhun kolahda niin paljoa.


Kun korkkasin pullon, totesin: "voi ei kuinka kapee suti!". Tykkään meinaan, että lakassa on leveä suti ja Rococon suti oli todella ohut. Peukaloa lakkaillessa sai vetää aika monet vedot, mutta muut kynnet meni parilla vedolla. Ensimmäinen kerroksen jälkeen lakkaus oli läpikuultava, lakka oli muutenkin aika luirua. Nooh, toista kerrosta lakkaamaan ja sainkin yllätttyä iloisesti. Kahden kerroksen jälkeen meinaan tuli täysin peittävä lopputulos!

Mun mielestä lakan kaveriksi sopisi täydellisesti lakkatestailuja odottava P2 End Up Glamorous. Toimeen siis ja glitteriä töpsöttelemään. Lopputulos olikin oikein mun silmää miellyttävä. :)



Rococo - Jaded Crème
P2 - End Up Glamorous


Nää P2 Lost In Glitter kokoelman lakat on niin syötävän ihania!


Onko Rococo teille tuttu merkki?

9 kommenttia:

  1. Mulle tää merkki on vähän tuttu jo; testasin myöskin omaani vastikään.. Tykkään ehkä tästä sun sävystä omaani enemmän. :)

    VastaaPoista
  2. Eipä ole kyllä tuttu merkki, mutta nätit kynnet!

    VastaaPoista
  3. Tää harrastus saa huvittavia piirteitä, kun sitä rupeaa suunnitteleen lomamatkansakin sen mukaan, missä on parhaat lakka-apajat :oD Nyt tekis niin mieli lähteä Saksaan lomalle, vaikka ei mua se Saksa muuten niin kiinnosta, inhoan sitä kieltäkin, mutta noi P2 lakat kiinnostas, ja isäntä on kovin kiinnostunut natsihistoriasta, niin luulen että se on helppo saada suostumaan Saksan matkaan :oD
    By to way, nätti lakkaus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä haha :DD Suosittelen kyllä Saksaa muutenkin! Mä taas ite rakastan kieltä ylikaiken, niin kauniin kuulosta (kukaan ei oo ollut tästä vielä samaa mieltä).
      Mua itteeni kans kiinnostaa (iik) kovasti Saksa natsihistoria, ja mikäs sen parempi paikka tutustua aiheeseen. ;)
      Kiitos!

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...