30. joulukuuta 2013

Joululahjat ja asiaa blogin päivityksestä

Eekku ilmaisi kiinnostustaan joululahjapostaukseen, joten tässäpä tämä tulee. :)


Tää Cubuksen velourasu on ollut kovassa käytössä! Sain tän lisäks siskolta noi pinkit sukat, jotka on pikkukuvassa. Harmi kun niiden oikea sävy ei näy kuvassa, sukat on meinaan TODELLA räikeän pinkit. :D
Dermosilin kupissa on shakerilla tehtäviä kasvonaamioita.


Perinteisiä kirjekuoria, suklaata ja tammikuussa nokka kohti Kanarian lämpöä!


Mun serkut muisti mua sit kaikilla Hello Kitty-jutuilla. :D Aattelin kokeilla huomenna tota vuokaa ja tehdä elämäni ensimmäisen kuivakakun! Katotaan mitä siitä tulee...
Huomasittehan jarrusukat..? ;)


Pari joululahjaa on vielä saamatta, joten niitä odotellessa. :D
Sitten mä sain Bloggerilta ihanan lahjan jouluaatoksi: mun postaukset alkoi nouseen reaaliajassa lukulistalle! Voi sitä onnellisuutta, kun huomasin tän asian postatessa jouluaattona.

***

Sitten siihen blogin päivitykseen...

Oon ahertanut tässä jo parisen viikkoa uuden ulkoasun parissa ja samalla blogiin tulee pari muutakin pientä uudistusta. Oon vihdoin saanut uuden ulkoasun valmiiksi ja toivottavasti se miellyttää myös teidän silmiä. 8)

Julkaisen blogin uuden ulkoasun 1.1. Blogi menee tänään illalla "yksityiseksi" ja aukeaa 1.1, jotta saan säädettyä kaiken valmiiksi. :)

Hauskaa uutta vuotta jo etukäteen ja ensi vuonna siis uudet kujeet. ;)


18 kommenttia:

  1. Hyvää uutta vuotta Suvi, mielenkiinnolla odotan blogin uutta ilmettä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Mä ootan innolla et pääsen julkaiseen sen! ;)

      Poista
  2. Uuu uusi ulkoasu! :D Siistiä! Ihanaa uutta vuotta! <3
    xoxo Mella

    VastaaPoista
  3. Hienoja lahjoja oot saanut ja kiva että teit postauksen =)
    Onnea tulevalle vuodelle

    VastaaPoista
  4. Hyvää uutta vuotta ja kivoja lahjoja oot saanu!

    VastaaPoista
  5. Ihania noi hellokitty jutut :) ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tulis vielä lunta niin pääsis laskeen liukurilla :'D

      Poista
  6. Vastaukset
    1. Meinasin saada slaagin, et kuka muka pystyy kommentoimaan tänne :DDD

      Poista
  7. Vastaukset
    1. Jee:) noi sivupalkkien kuvat ei näköjään toimi... Pitää fiksata kun pääsee töistä

      Poista
  8. Ihana kakkuvuoka! :D Hyvää uutta vuotta, uusi ulkoasu on siisti. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään kans ihan hirveesti! :D Saa hauskoja kakkuja. :)
      Kiitos!

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...