19. joulukuuta 2013

Ostoksia Tukholmasta ja Saksasta

Blogin instagramin seuraajat varmaan huomaskin, että olin viime viikonloppuna käymässä Tukholmassa miekkosen kanssa. Reissun tarkoituksena oli käydä tekemässä vähän jouluostoksia. :) Mähän tietty odotin eniten sitä, että pääsen Sephoraan!

Mä ostin itelleni (itsellehän ostetaan ne parhaat lahjat, vai miten se oli...) kauan himoitseman hajuveden: Lancome La Vie Est Belle. Pakkomielle tän hajuveden saantiin kehittyi mun lapsuudenkaverilta, kun neitosella on aina tätä! :D Todella upea tuoksu.
Kaikki lahjapakkaukset oli Sephorassa -25%, joten tälle laatikolle jäi hintaa noin 44€.


Lisäksi ostoslistalla oli NARSin primer. Mun UDPP on pettänyt mut nyt kahdesti ja halusin kokeilla jotain uutta pohjustusta tän takia. Kynsilakkoja mä en pahemmin ees katsellut, mutta tää kultainen glitter osui mun silmään ohimennen.


Mulla ei oo ollut ennen mitään taskukokoista peiliä, joten pitihän tääkin asia korjata. Totesin, että esim Naked 2-paletin kuljettaminen peilin virassa ympäriinsä ei oo kovin kätevää. :D Sephorassa oli tarjolla ihan mahtava peili, sillä peilissä on valot. ;)


Sitten vielä jotain Sephoraa. :) Pari kipaletta suihkuvoiteita.


Tilasin tuossa hetki sitten Kosmetik4less-verkkokaupasta vähän juttuja itelleni. 

Mun ripsarivarastot on tyhjillään ja mun onneksi verkkokaupassa myytiin vielä jo Essencen valikoimasta poistunutta ripsaria. Mun lemppari!


Mä olen syksyn myötä innostunut vihdoin huulimeikistä ja mä hankin vihdoin mun ensimmäiset huulipunat! :D Ennestään omistin vain Lushin punan, joten eiköhän nyt ollut jo aikain hankkia huulipunia.... Mukaan vielä rajauskynä.


Olen pitkään katsellut Lenilashin tekoräpsyjä ja nyt päätin tilata niitäkin testiin. Instan seuraajat nää on jo nähnytkin. Teen näille ihan oman postauksen, sillä nää jos mitkä on hyvät räpsyt!
Oon markkinoinut näitä jo mun siskolle sekä kaverille, neidit halusi uv:ksi myöskin nämä räpsyt joten räpsytilaus tehtiin tänään. :D


Mun vanhat pinkit GT:n pinsetit alkaa olla jo roskiskamaa, sillä pinseteillä ei saa enää mistään kiinni ilman että esim koristeteippi luisuu päitten välistä... Päätin ostaa kerralla kunnon pinsetit.


Ja sitten vielä parit jutut Essencen Dark Romance-kokoelmasta.


Olikos mitään teidän mieleen? :)

22 kommenttia:

  1. Mäkin laitoin sulle juuri instagram seuraus pyynnön :) Kivoja ostoksia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :OO Ei oo tullut pyyntö kyllä perille

      Poista
    2. No ompas kummallista :oo

      Poista
    3. Laitettu :) mulla on ennenkin tehnyt niin instagram ettei kaikille oo mennyt pyynnöt perille :/

      Poista
    4. Nyt oli tullut ainakin neljä pyyntöö, ja kaikki ne hyväksyin. :)

      Poista
  2. Samat essencet oli tuosta kokoelmasta valinnut kuin minä. :) Hyviä ostoksia siis! :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa ;D Toi kultainen hiekkalakka oli kyl pettymys! :(

      Poista
    2. Erilainen koostumus ku useimmissa hiekoissa, mutta kyllä mä tykkään. :) Kynsillä tälläkin hetkellä.

      Poista
    3. Joo sillain aika pliisu efekti! Mä oon vasta tikuttanut sen, joten jospa mä elätän vielä toiveita siitä, että näyttäis hyviltä kynsillä! ;) Monta kerrosta oot laittanut?

      Poista
    4. Ihan yks kerros riitti kynsille. :) Tosin nää on nyt aika nysät, mutta uskon et silti se riittää.

      Poista
    5. Mulla on kans tikulla yks kerros ja riitti hyvin. :) Mietin et sitä hiekkaefektiä vois saada vähän enemmän kahdella kerroksella... ;D

      Poista
  3. Oi kivoja naisellisia juttuja! Itsekkin olen vasta liittynyt huulipunien maailmaan ihan kokeilumielessä. Ne on vähän ällön tuntuiset vieläkin, mutta tuo mukavaa vaihtelua blogikuvauksiinkin. :3 Hankin räpsyttimet aina Ebaysta, koska siellä on niin halpaa ja saa monta pakettia! :) Mullakin vielä tulossa yks kosmetiikkatilaus, kun loveit.fi oli se -70% Mememe -meikeistä. :)
    xoxo Mella

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mustakin ne tuntuu vielä jotenkin oudolle huulilla ja pakko kokoajan jotenkin väännellä ja käännellä huulia! :D Ehkäpä siihen tottuu siis. :)
      Suosittelen hei testaan noita Lenilashin räpsyjä! Maksaa 2,5€ pari ja aitoo hiusta :)

      Poista
  4. tuosta essencen punaisesta huulipunasta swatchia jos jaksat, kiitos! :)

    VastaaPoista
  5. Voi että ois ihana lähtä käymään ees pitkö viikonloppu shoppailemassa jossain! Kauhea hinku tuli ku luki tän.. pistin pyyntöä tulemaan instagrammiin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tukholmaan on ainakin helppo mennä! :) Mut mun ehdoton lemppari on Berliini, sitä mä oon kaikille suositellut. 8)
      Pyynnöt hyväksytty!

      Poista
  6. Ihania ihania ostoksia .. toivottvasti keväällä / kesällä pääsis tukholmaan ... kosmetiksille teen taatusti tilauksen tammikuussa ... ihan pakko <3!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kesällä Tukholma onkin kyl kiva paikka! Tähän vuodeen aikaan oli kyllä niin ankeeta kävellä siinä tuulessa ja vesi/räntäsateessa. :/

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...