26. joulukuuta 2013

Tuliaisia Saksasta x 2

Anonyymiessencediilerini oli varmaan kuukaus sitten Saksassa ja muisti mua pienillä tuliaisilla. Näiden juttujen lisäksi sain todella herkullisen näköistä hasselpähkinäsuklaata, joka odottaa kaapissa sitä päivää kun raaskin korkata sen... :D

Mulla oli itseasiassa pieni vinkki mitä voisin haluta Saksasta: tarrat ja toi kynsilakka. Neitonen oli saanut niskaansa kiukkusta mutinaa kun nappasi viimeiset kaksi lakkaa hyllystä jonkun naisen silmien eestä. :D Tää lakka oli kyllä meidän molempien mielestä semmonen pettymys, että huhhuh!

P2:n käsirasva oli juttu, mikä mun oli kuulemma pakko saada testiin. Eikä neiti kyllä tätä turhaan hehkuttanutkaan! Todella hyvä käsirasva meinaan. :) Ihanan paksua, imeytyy hyvin, koskeuttaa hyvin ja todella ihana hento ruusuinen tuoksu. Suosittelen testaan!


Olen varmaan maininnut joskus, että isäni käy Saksassa töissä. Siitähän mun Essence-rakkaus alunperin lähtikin, kun iskä toi mulle pari lakkaa.... 

Nooh, mulla alkaa olla mun syksyn reissulta ostetut Balean shampoot ja hoitoaineet lopussa, joten pyysin nätisti jos iskä vois käydä hakemassa mulle uudet samalla kun käy muutenkin jossain ostoskeskuksessa. Sain hetken ruikuttaa, mutta lopulta hän sitten suostui. :D 



Lähetin iskälle kuvat shampoosta ja hoitoaineesta, mitkä halusin testata seuraavaksi. Lisäksi liitin todella ovelana kuvat parista P2 glitterlakasta "nää saa ostaa jos haluat.....". Nooh, arvasin ettei iskä jaksa niitä lähtee mulle etsimään, mutta olikin sitten kuitenkin löytänyt ne helposti ja ostanut! :D Jee!


Lisäksi sain uuden kisun mun kissakokoelmaaan! Mähän siis ostan aina uuden kissan kun käyn reissussa jossain. Kisu on peräisin Bad Lauchstädt:n joulutorilta, sain sieltä myöskin pari Glühwein-mukia!





Haluuttekos muuten jonkun postauksen mun joululahjoista? Vaikkakin ainoat kosmetiikat mitä mun paketeista paljastui oli nää Balean hiusjutut ja P2:n lakat. :D

***
EDIT:

Tiettekö mitä?! Mun blogipostakset alkoi jouluaattona nouseen lukulistalle ilman 5-7h viivettä!! Että mä olen onnellinen. 

4 kommenttia:

  1. Kaikkea kivaa olet saanut ja haluan nähdä lahjat

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäpäs teen postauksen kun saan viikonlopun työt huhkittua :)

      Poista
  2. Hihihi, ihana isi sulla! :) Ja sait kyllä hyvän joululahjan bloggerilta! Tollanen viive on tosi ärsyttävää, hyvä jos se on nyt korjaantunut! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiks ookin! 8)
      Mä mietin ihan samaa, et oli kyl yks parhaista joululahjoista tää et alko toimiin! :D Nooh, ei saa riemuita liikaa... Eiköhän tää ala taas jossain välissä tökkiin :D

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...