4. joulukuuta 2013

Va Va Voom

Ihasteltiin E-S:n kanssa Candyshopin pikkujouluissa Ilonan kynsillä ollutta Deborah Lippmann:n glitterlakkaa Va Va Voom. Päätettiin sitten seuraavana päivänä tilailla tästä kyseisestä lakat omat pullot meillekin. Mä itse rakastuin lakan kolmiulotteisuuteen! Glitterit asettui meinaan kynsille niin, että niiden kerrostuneisuus näky. Mä en ite omista vielä yhtäkään lakkaa, missä tulis tämmönen ulotteisuusefekti näkyville näin hyvin! :D


Oman osansa tohon kolmiulotteisuuteen tekee varmasti lakan seasta löytyvät isot ja pienet hologlitterit. Seasta löytyy myöskin pientä sinistä glitteriä ja lakka on pohjaltaa sininen. Mun mielestä tän lakan kauneus ei tuu kuvissa läheskään niin hyvin esille miten se tulee kynsiä katsellessa oikeasti.


Pohdiskelin pitkään yhdistäisinkö VVV:n mustaan, violettiin vai siniseen. Päädyin harkinnan jälkeen yhdistämään lakan Essencen uuteen versioon lakasta The Boy Next Door.

Essence - The Boy Next Door
Deborah Lippmann - Va Va Voom


VVV on itseasiassa mun ensimmäinen DL:n lakka. En oo oikein ymmärtänyt tän lakkamerkin hypetystä, mutta eihän kaikkea aina voi ymmärtää. :) Onhan merkillä ollut paljon kivoja lakkoja, mutta VVV oli ensimmäinen joka tosissaan kolahti muhun.


Tykästyittekö te Va Va Voom:iin?

18 kommenttia:

  1. Haluan!!! Oon suuri Deborah Lippmann -lakkojen fani vaikkei mulla olekkaan kuin neljä... Ne on sen verran hintavia kuitenkin tämmöselle markettilakkojen ostajalle. :D Toi on kyl pakko hankkia jossain vaiheessa! <3
    xoxo Mella

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitäisköhän munkin hankkia joku toinen, kun tääkin on niin ihana! :D DL:n lakat sattu oleen tollon kun tilattiin niin tarjouksessa 13€ ja risat.

      Poista
    2. Niin niistä oli joku -20 % tarjous ainakin yks perjantai ja olin kirjottanut sen muistilapulle, mutta unohin sitten kahtoa sitä lappua kyseisenä päivänä... Noh kunhan seuraava ale tulee, niin tilaan ainakin muutaman lisää! :) Kannattaa sinunkin siis! :D

      Poista
    3. Voi ei :D Täytyypi muistaa! Olisko suosituksia mitä kannattaisi hankkia? :)

      Poista
    4. No mulla on itellä Candy Shop, Across the Universe, Sweet Dreams ja Mermaid's Dream. Oma henkilökohtainen suosikkini on Across the Universe... <3 Se on semmoinen lakka, että jos olisin itse keksinyt kynsilakan, niin sellaisen olisin tehnyt. :D

      Hankintalistalla on ekoilla sijoilla toi Va Va Voom ja Ruby Red Slippers! :)

      Poista
    5. Candy Shop ja Ruby Red Slippers on noista kyl mun lempparit! Kiitos vinkistä siis 8)

      Poista
  2. Se on Deborah Lippmann, ei Deporah.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vielä kun tuon tägin/tunnisteen saisi oikeaan muotoon, niin kyllä. :D Anteeksi, olen tällainen nipo kaikestahuomauttaja. Syntymävika. Ja hienot oli nuo kynnet.

      Poista
    2. Hahaha :DD Ei se mitään. ;) Ehkäpä mun pitäis lopettaa postauksien kirjoittaminen työpäivien jälkeen kun kirjottelen mitä sattuu....
      Kiitos :)

      Poista
  3. Tää on ollut mun ostoslistalla piiitkään, mutta hinta aina vähän kirpasee enkä oo vielä toistaseks löytänyt tälle mitään matkakaveria, niin on se ostaminen sitten jäänyt... Ehkä nyt veronpalautuksista vois kokeilla :)

    VastaaPoista
  4. Ihana blogi sulla :3 liityin lukijaks (:

    naillandbyessi.blogspot.com <---- tuossa on mun suht uus kynsiblogi (:

    VastaaPoista
  5. Upea on o.o Niin kaunis kimallus pullossakin.

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...