1. tammikuuta 2014

Blogin uudistukset!

Uusi vuosi ja uudet kujeet! Hauskaa alkanutta uutta vuotta 2014.

Päätin syksyllä, että nyt on aika uudistaa blogia. En edes halua tietää kuinka kauan mulla meni aikaa tähän projektiin tai kuinka monta tuntia vietin photoshopin parissa... :D

Uusi ulkoasu

Blogin ulkoasu on ollut aina vaaleanpunaine/pinkki, nyt siis radikaali muutos siihen ja uusi väri on sininen! :) Ulkoasu on "Winter edition", eli keväällä sit taas uutta ulkoasua.

Täysin uudistettu banneri herättää varmaan monenlaisia mielipiteitä, mutta mä tykkään siitä! Banneri muuttui pyöreäkulmaiseksi.

Levensin blogin palstatilaa.

Blogi sai uuden taustakuvan. Tausta oli eka sellainen, että liukuväri olisi jatkunut yhtenä liukukuvana koko sivun, mutta tuli teknisiä ongelmia. Nyt sivu muuttaa väriään vähän enemmän. :D


Arvonnan yhteydessä sain palautteen, joka jäi pyöriin mun mieleen pitkäksi aikaa.

Kahlaaja:
"Mä en osaa koskaan liittää noita profiilikuvien kynsiä sinuun kirjoittajana ollenkaan. Jotenkin niissä ei ole ollenkaan samaa, mitä muissa kynsissä. Hämmästyn siis joka armas kerta kun tupsahdan tänne sivustolle, että mitkäs kynnet tuossa on :D"

Pitkän harkinnan jälkeen päätin sitten lisätä mun pärstäkuvan tohon profiilikohtaan. :D Mun profiilikuvaksi vaihdoin Fuuu-kynnet, koska ne nyt vaan on mun lempparit!

Some-mollukat! Oon aika ylpee kun tein pallurat itse alusta lähtien. :D

Lisäksi tein pari uutta tunnisteryhmää.


Uudistukset meikkikuvissa
En ole oikein julkaissut kasvokuviani täällä blogimaailmassa, olen kai jotenkin yrittänyt suojella mun anonyymeyttä. :D Tähä tulee kuitenkin muutos ja alan julkaisemaan meikkikuvat niin, että muukin osa kasvoista näkyy. Olen tullut tähän lopputulokseen sen kautta, että naamakirjan uudistuksen mukaan kaikki voi kuitenkin löytää mun pärstäkuvan feissarimaailmasta, joten antaapi mennä vaan!

Sivujen päivitykset
Päivitin tutoriaaleja (eBay, PayPal), kirppiksen ja kynsigallerian. Kynsilakkani-sivu päivitetään seuraavaksi kun vain ehdin.

Uusi vesileima
Tein blogissa esiintyviin kuviin uuden vesileiman. Se on ihan yksinkertanen, mutta uudistus sekin.

Sähköposti
Kun klikkaa oikeassa sivupalkissa olevaa sähköpostiosoitteen kuvaa, niin linkin pitäisi avautua suoraan kirjoittamaan mulle sähköpostia.

Allekirjoitus
Tykästyin Mellan blogissa olevaan allekirjoituskuvaan, joten pitihän munkin saada oma!

Kuvat
Kuvat aukeavat nyt Lightboxilla.

Essence-maanantai
Jääköön salaisuudeksi. ;) Ensi maanantaina tästä lisää!


Mitäs mieltä ootte uudistuksista? Jos joku juttu ei toimi/on jotain ongelmia niin infotkaahan mua, niin yritän selvittää missä on vika.

Mä lähden ainakin ihan uudella innolla taas kirjoittelmaan blogia. :) Oli ihanaa kun selailin mun KAIKKI (huhu, siinä oli hommaa) postaukset läpi ja ne fiilikset/muistot nousi pintaan mitä sillon "kauan sitten" tunsi.



38 kommenttia:

  1. Nonni, nyt oon laittanut sun pään sekaisin, voi kauheeta :D
    Ei muuten kannata häpeillä yhtään pärstää, oikein vallan on edustava. Pidän muutenkin tästäkin ulkoasusta, on kovin rauhallinen ja mukava.
    Hyvää Uutta Vuotta ja toivottavasti tämäkin kommentti jää mieleesti - positiivisesti :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa, ihan hyvällä mä sen palautteen otin! ;) Ja hyvä kun sanoit, tuskin olisin muuten näyttänyt naamaani täällä! :D
      Kiitos paljon :)

      Poista
  2. Oooo innolla odotan essence-maanantaita! Tosi raikas ulkoasu! Ei edellisessäkään ollut valittamista, mutta vaihto osui kyllä nappiin!

    VastaaPoista
  3. Yes, hyvä! Ei mitään liian räikeää, mutta silti mukavan persoonallinen tyyli tuli. Ja Essence-juttuja jään kyllä odottelemaan (:

    VastaaPoista
  4. Pidän tosi paljon tästä uudesta ulkoasusta! Kivoja uudistuksia :) Hyvää uutta vuotta!

    VastaaPoista
  5. Kivoja uudistuksia tykkään =)

    VastaaPoista
  6. Ihania uudistuksia! <3 Kävin katsomassa itsenäisiä sivujasi ja kynsigallerian kohdalla latasi vähän odotettua pitempään, mutta ymmärrettävää kun niin paljon kuvia. :) Mielenkiinnolla odotan, että mitä sun uudet postausaiheet tulee olemaan! ;)
    xoxo Mella

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tiedosta! Katotaan saisinko kehitettyä jonkun uuden galleriasysteemin, jotta ei latailis niin pitkään. :)

      Poista
  7. Tosi kivan näkönen!:) säikähin jo tässä yks päivä kun sivu ilmotti että blogi on vaan kutsutuille lukijoille, onneksi se ei ollutkaan niin:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Hahaa :D Et ollut ainoo joka säikähti!

      Poista
  8. Oh, tää on paljon parempi kuin edellinen. Uusi banneri on nyt jotenkin kutsuvampi, mutta aina täällä sun blogis oon viihtynyt :)

    VastaaPoista
  9. Mahtavia uudistuksia, tykkään kovasti! Ihana banneri ja ulkoasu ylipäätään nyt blogilla. :) Mukavaa nähdä sun kasvot tuossa sivussa ja mä tykkään kyllä siitäkin, et meikkikuvissa tulee näkymään kokonaan kasvot. :) Tulee sellanen olo, et saa blogista entistä enemmän irti. :D Toi oli nyt ehkä vähän hassusti ilmaistu, mut jotenkin ei nyt ajatus kulje, haha. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)
      Yritän pistää meikkipostausta mahdollisimman nopeasti tulemaan, aihekin on jo valmiina!

      Poista
  10. Mukavia uuden vuoden uudistuksia:) essence- maanantaita innolla odottaen!

    VastaaPoista
  11. Tykkään kyllä! :) Sun uudistuksessa on paljon sellasta, mitä oon omallekin blogille kaavaillut ihan perustamisesta asti (eli muutaman kuukauden ajan). En vaan oo saanut aikaiseksi, mut tavoitteena ois saattaa tammikuun aikana oman blogin ulkoasu sellaiseksi, kuin sen mielessäni nään. Onnea uudelle vuodelle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt sit vaan projekti työn alle! ;) Kiitos!

      Poista
    2. Tein sen tänään (ajatus työhön meni reilut 4 kuukautta, toteutukseen ehkä 7 tuntia) :D Kiitos sun tekemien ulkoasumuutosten, mä sain otettuu itteeni viimein niskasta kiinni!

      Poista
    3. Meenkin heti kurkkaan! Ihanaa et sait puhtia tehtävään täältä! :) Tuli hyvä mieli!

      Poista
  12. Ihania uudistuksia ja paljon! :) Itse vahvasti muutosvastarintaisena yritän päästä itseni kanssa yhteisymmärrykseen edes muutamien uusien juttujen lisäämisestä... :D Somenappulat ja allekirjoitus ja sitten ehkä vähän lajitella myös omia tunnisteita. Oikein ihanaa uutta vuotta! :)

    VastaaPoista
  13. Mahtavia uudistuksia! Vau, hyvä aloitus vuodelle :)

    VastaaPoista
  14. Tää on muuten tosi kiva, tykkään tästä enemmä kun edellisestä! :) Mulla vaan ei näy nuo tunnisteiden otsikot. Niissä pitäis varmaan olla jotkut kuvat, jotka ei siis näy :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä näin! :) Nyt niiden pitäis näkyä..? Kerrothan jos ei toimi vieläkään. :)

      Poista
  15. Oo, tuo allekirjoituskin on söde! :) Hyvä aloitus uudelle vuodelle blogissa, ja hyvää uutta vuotta muutenkin!!

    VastaaPoista
  16. Näyttää oikein hyvälle :) Mulle ei vaan näy ollenkaan noi tunnisteiden otsikot :o ?

    VastaaPoista
  17. Uudistukset vaikuttaa kivoilta ja banneri näyttää hyvältä :o) Tällainen uudistus uuden vuoden alkaessa antaa varmasti intoa harrastukseen. Mukavaa tulevaa vuotta!

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...