13. tammikuuta 2014

Essence-maanantai | Käsirasvat


"Mikä täällä tuoksuu??" on yleisin lausahdus kun mun käsirasvatuubin korkki aukeaa ja ihana tuoksu lehahtaa ilmaan. Kuuluu arka pyyntö: "Saisinko mäkin vähän?" ja kohta rakastuneiden lukumäärä nousee taas yhdellä.


Kyseesssä on Essencen käsirasvat. Mä en nykyään oikein muita rasvoja käytäkään ja monet ovat ostaneet näitä itselleen kun on päässyt testaamaan multa näitä. Rasvoja löytyy kolmea erilaista: 24h Hand Protection, 2in1 Hand & Nail sekä 24h Hand Moisture. 


INCI:n perusteella rasvat eroaa toisistaan jonkun verran, mutta mä en ole varsinaisesti huomannut käytössä mitään suuria eroja. 


Mikä näissä on sitten niin ihmeellistä?

Tuoksu, käsirasvat tuoksuu oikeasti vaan niin mielettömän hyvälle. Mun lemppari on oranssikorkkinen rasva, jonka tuoksusta en oo edes varma. Olen käynyt tuoksukeskustelun monen kanssa ja vaihtoehtoina on ollut niin banaani kuin muutkin hedelmät. :D Mut oranssikorkkinen on ollut tuoksuna monen muunkin mieleen ehdoton ykkönen. 

Koostumus, rasvat on koostumukseltaan sellaista keskiverto paksua. :D Mä en tykkää lirurasvoista (OPI) enkä myöskään todella paksuista, Essencen rasvat on jotain tästä väliltä.

Imeytyminen, rasvat imeytyy nopeasti.


Heti levityksen jälkeen


Kosteutus, rasvat kosteuttaa kädet todella hyvin. Mun mielestä nää auttaa ihan oikeasti kuiviin käsiin, joista mä kärsin vuoden ympäri.


Hinta, perinteinen Essencen plussapuoli. Perusrasvat maksavat 1,15€ ja tällä saat 75ml käsirasvaa. Välillä rasvoista tehdään kausituotteita, jotka maksavat 1,95€. Tietenkään et maksa tuotteesta enemmän, koska siinä on jotain spesiaalia, vaan saat rasvaa 100ml. :)

Tämä mun omani on ostettu Saksasta ja sillon tuubeissa oli 20% ekstraa.


Tällä hetkellä rasvoista on saatavana talviversio suklaalla höystettynä. Näissä on ihan selvästi tunnistettava tummasuklaan tuoksu, mutta itse kiivi/mansikka/banaani ei ole niin helposti havaittava.  


Hintalaatusuhteeltaan rasvat ovat oikeasti aivan mahtavia! Suosittelen ehdottomasti kokeilemaan näitä, mikäli etsit hyvää käsirasvaa. Voin sanoa ihan rehellisesti, että yksikään joka multa on käsirasvaa kokeillut ei ole pettynyt!


24 kommenttia:

  1. Mistä essencen käsirasvoja voi ostaa saako pelkästään netistä ja ulkomailta ? Myydäänkö suomessa missään ? Mitä nettisivua suosittelet ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vain netistä ja ulkomailta. :( Suomessa ei mikään nettikauppakaan myy.
      Mä ite shoppailen mut Essencet Kosmetik4less-verkkokaupasta, tein just postauksen tästä kyseisestä kaupasta. :)
      http://passionfornails.blogspot.fi/2014/01/kosmetik4less-tuto.html

      Poista
  2. Se oranssi on ihana! Tuoksu vie johonkin yläasteaikoihin, kun Seppälästä sai jotain samantapasta hajuvettä. Ja koostumushan näissä on tosiaan mainio, tuommonen mansikka-suklaa on just matkalla tänne :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mille se sun mielestä tuoksuu? :D
      Saanko masentaa ja mä tykkäsin vähiten siitä mansikka-suklaasta. :( Mun mielestä paras oli banaani! :D

      Poista
  3. Nää on noussut omaksi suosikiksi nyt, kun niitä on saanut käsiinsä! :) Harmi vaan, että kaapeissa pyörii hyvin monta käsirasvaa eli ne pitää käyttää ensin pois! Tiesin et niitä on aika paljon, mutta yllätyin silti niiden lopullisesta määrästä.... (Valokuvasin siis äsken mun kosmetiikkaa sun heittämää Varastot tyhjiksi -haastetta varten.)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä keksin hyvää käyttöä esim OPIn rasvalle.... :DD Käytin sitä vartalorasvana! Sai hyvin kulumaan meinaan....
      Jeee!! :) Odotan innolla!

      Poista
  4. Hmm.. Tilasin Ice Ice Baby -kokoelman käsirasvan, eikä mitään hajua että mille se tuoksuu. No, sitten kun saan sen hyppysiini niin voin tutkailla :D

    VastaaPoista
  5. Nää essence -postaukset on tosi hyviä, noita käsirasvoja en olekaan vielä kokeillut, muuten olen tykännyt essencen tuotteista kovasti! Kosmetik4less on kyllä ♥. :)

    VastaaPoista
  6. Voin suositella näitä myös! Aivan ihania, just täydellinen koostumus, eikä jätä käsiä rasvaisiksi. :)

    VastaaPoista
  7. Ihanaa kun kirjoitat Essencestä, yksi lempimerkeistäni. Itse tykkäsin noista tummansuklaan tuoksuisista käsirasvoista, vaikka kaikki tuoksuivat lähes samalta.

    VastaaPoista
  8. Mä sain Fanilta tuon pinkin käsirasvan (kuten kaikki Essencen tuotteet) ja oon ihastellut tuota ulkoasua! <3 Essencen tuotteet on kyllä niin naisellisen suloisia. :) Ja aion ottaa käsirasvan heti käyttöön, kunhan saan purettua kaikki matkatavarat lomailun ajalta. :) Varmaan tosi hyvä rasva kyseessä, kun kerta oot suositellut sitä itsekkin täällä! <3
    xoxo Mella

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep niin on! :) Muutenkin tykkään kun merkki panostaa tuotteiden ulkonäköön niin paljon.
      Se on kyl huippu! :)

      Poista
  9. Täältä kans ääni näille, on kyllä hyviä rasvoja:)

    VastaaPoista
  10. Näistä on myös noussut mun lemppari käsirasvoja! Voittaa kyllä monet rasvat ihan 6-0 :) Eikä todellakaan ole hinnalla pilattuja!

    VastaaPoista
  11. Tää Essence-maanantai on niin hyvä idea! Tykkään tosi paljon varsinkin kun itsellä on niin paljon Essencen tuotteita! :)

    VastaaPoista
  12. Ehdin jo innostua.. :--( Harmi, ettei tätä saa suomesta,
    sillä mun kädet kuivuu tosi helposti ihan pienille haavoille asti. (heh.. :D)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Essencee myydään nykyään Suomessa! :) En oo ihan varma missä kaikkialla, mutta osa Tokmanneista ainakin myy.

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...