20. tammikuuta 2014

Essence-maanantai | Rajaukset silmiin


Tällä kertaa olisi sitten vuorossa silmien rajailua. :) Essencen eyelinerit ovat kuuluneet jo monta vuotta mun silmämeikkiin ja tämä asia tuskin tulee muuttumaan ihan heti tulevaisuudessakaan. Mä käytän itse aina vain mustaa rajausta, joten en osaa sanoa miten muut väriset silmänrajaustuotteet toimivat.


Aloitetaan mun vakkarituotteesta, eli Liquid Ink:stä. Käytän tätä eyelineria aina kun teen silmämeikin. Suti on todella kapea ja siro, joten tällä saa saa tehtyä todella ohuet tai paksut rajaukset.
 Meikki pysyy koko päivän silmillä, eikä rajaukset myöskään haalene päivän aikana. Eyeliner on saatavana myös vedenkestävänä versiona. Hintaa Liquid Ink:llä on 2,25€/3ml ja vedenkestävä on 2,45€.



Liquid eyeliner on varmastikin sisällöltään samaa tavaraa kuin Liquid Ink. Eroavaisuutena on eyelinerin suti, josta en itse tykkää yhtään. Suti on paksumpi ja materiaaliltaan vähän tommonen "karvanen", pehmeä päältä ja sisältä kovempaa muovia. Tällä saa tehtyä helpommin paksut rajauksen kuin LI:llä. Hintaa tällä on 2,25€ ja vedenkestävä maksaa 2,45€.

Todella tärkeä ominaisuus näillä molemmilla on myös se, että rajaukset kuivuvat todella nopeasti! En ole onnistunut kertaakaan löytämään rajauksia yläluomilta, jota on joskus käynyt hitaasti kuivuvien kanssa. :D Suosittelen näitä erittäin lämpimästi.



Mulla oli jossain vaiheessa geelirajauskausi. Nykyään en enää jaksa käyttää geeliväriä, mutta tämä löyty vielä mun laatikon uumenista. Geelirajaukset pysyivät silmissä koko päivän ja näillä oli helppo tehdä kaikenmaailman näyttäviä kissarajauksia. Mun mielestä geelirajauksen tekeminen vaatii kuitenkin hieman harjoittelua, eikä ole läheskään yhtä helppoa kuin nestemäisellä tekeminen. Mikäli geeliväri kiinnostaa niin suosittelen kyllä tätä! Paras geelirajaus mitä oon käyttänyt.
Hintaa tällä on 2,95€ ja tuote on vedenkestävä. 



Laatikosta löytyi vielä silmänrajauskynä, jota oon käyttänyt vain pari kertaa. Mulla on tälläinen pyöritettävä versio, jota ei siis teroiteta. Selosteessa luvataan tuotteen pitkä pysyvyys, mutta itse en osaa sanoa tästä mitään. Kynällä saa tehtyä hyvin tumman rajauksen. Koostumukseltaan kynä on pehmeä, joten väri ottaa hyvin kiinni ihoon. Hintaa tällä on 1,45€.



Näiden lisäksi Essenceltä löytyy kajaleita ja tussimaisia rajauskyniä, glittereyelinereita sekä jumbo silmäkyniä (voi käyttää myös luomivärinä).

Oletteko te tutustuneet Essencen silmänrajaustuotteisiin?


14 kommenttia:

  1. Minulla on essenceltä tussimainen 2 in 1 eyeliner, joka on ehdottomasti paras mitä olen käyttänyt. Siinä on kätevää kun on paksumpi sekä ohuempi pää. Kyseessä on siis tämä: http://www.kosmetik4less.de/en/essence-online/eyes-augen-1/essence-2in1-eyeliner-pen.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon kans kattellut sitä! Pitäisköhän kokeilla :)

      Poista
  2. Itse olen ihan rakastunut tuohon Liquid eyelineriin. Tykkään siitä paksusta sudista ja sillä on todella helppo tehdä kissarajaukset silmiin, mikä kuuluu mun arkimeikkiin. :D Love it <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se suti on kyllä kivan jämäkkä! Paljon jämäkämpi kun Inkin.

      Poista
  3. Mää rakastan essencen niitä rajaustusseja! Saksassa käyesä hamstrasin muutaman taltee mutta ne vetelee jo viimesiään :s jos ei muuta meikkiä jaksa laittaa nii rajaus ja ripsari on ehdoton!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nettikaupasta sit vaan tilaukseen! ;)

      Poista
    2. Jep! pitäs kyllä uskaltautua :)

      Poista
    3. Suosittelen kyllä oikein lämpimästi tota Kosmetik4less-verkkokauppaa :)

      Poista
  4. Kokemusta ei ole, mutta nyt haluan nuo kaikki!!:D hahah kestävä silmänrajaus on kyllä kaiken a ja o.

    VastaaPoista
  5. Mä käytän harvoin kynärajausta tai rajausta silmiin ollenkaan, jos joskus rajaan, käytän siihen yleensä luomivärejä. Mulla on kuitenkin pari Essencen kajalia, musta ja vaaleahko violetti, koska toinen todennäköinen rajausvaihtoehto mulla on juurikin kajalkynä, nestemäisiä eyelinereita käytän about kerran tai kaksi vuodessa. Enihoo, tuo Essencen musta kajal on semiok, pehmeämpi kynä saisi olla, mutta jälkensä on mun käyttöön tarpeeksi tumma ja vahva. Violetti taas on semihuono, sillä se on vielä kovempi kuin musta sisarensa ja värin pigmenttikään ei ole kummoinen. Kerrostamalla toki intensiivisyyttä väriin saa, mutta enpä juuri tuota viitsi käyttää vaivalloisuutensa takia :P Onneksi eivät sitten maksakaan juuri mitään, onko ne nyt alle euron kipaleelta, ei haittaa hutiostos. Mulla on Essenceihin vähän kiikkulautasuhde, sillä Colour & Go -kynsilakat on minusta sulaa rakkautta pulloissa, mutta sitten kokeilemani muut tuotteet ei oo ollu hurrattavia (paitsi käsirasva ja glittertopperit). Tää on kyllä kiintoisa konsepti tämä sun Essence-maanantai, ehkä sitä joskus uskaltautuisi kuitenkin kokeilemaan vielä joitain muitakin Essencen tuotteita :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi dääm. :( Yleensä ihan kajalit tuppaa oleen munkin mielestä liian kovia ja niistä ei saa kyllä tarpeeksi väriä irti. Ootko kokeillut jos vähän kostutat kynän päätä, jos väriä tulis sit?
      Kiva kuulla, että idea miellyttää! :) Jospa täällä olis joskus jotain mitä säkin uskallat kokeilla, vaikka on vähän huonoja kokemuksia entuudestaan. :D

      Poista
    2. Kiitos vinkistä, mäpä kokeilen seuraavalla käyttökerralla tuota kostuttamista! Eipä kyllä oo ees käynyt moinen mielessä :D

      Poista
    3. Toivottavasti siitä olis vähän apua :) Jos ei oo, niin kynä sit vaan roskiin :'D

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...