10. tammikuuta 2014

Glitteriä pimeyteen

Musta tuntuu, että nyt mulla alkaa sitten joku glitterkausi. Hirvee hinku saada kokoajan kunnon glitterpläjäys kynsille. Ehkäpä tää mun glittertarve johtuu tästä näin ankeesta ja synkästä säästä, tuleepahan jotain kirkkautta ja säihkettä tähän karuun tammikuuhun. ;) 
Kun selailin blogin postaushistorian läpi huomasin, että mulla on aina jotain koristelukausia! Leimailu, teippailu jne. Ootteko te huomanneet, että teillä olisi jotain tiettyjä kausia kynsien koristelun suhteen?

Mun ehdottomat lemppariglitterit löytyy P2-merkiltä, eikös oo aika herkullisia? 8)


Onnistuin sit valitseen jotenkin todella jouluisen yhdistelmän mun glittertöpöttelyihin. Kynnen tyvessä on hopeista glitteriä End Up Glamorous ja kärjissä vihreää glitteriä Start Wild.


Jotta näistä nyt tullut ihan täysin mitkään joulukynnet, niin päätin leimailla yhden mun lempparikuvioista glitterien seuraksi.


Mulla on nykyään, taas vaihteeksi, ongelma kuvien ja bloggerin yhteiselossa. Nimenomaan Blogger, ei Picasa, syö mun kuvista värit ihan mitättömiks. Kaksi jälkimmäistä näyttää täällä kirjoitustilassa ihan hirveille, mutta postauksessa ehkä nähtävästi semmosille kun pitäis.

Jelppikääs vähän ja kertokaa onko sävymaailma sama näissä kahdessa alemmassa kuin tuossa missä on pelkästeen glitterlakat?


Spiraalikuvio on MoYou:n laatasta Princess Collection 08.



18 kommenttia:

  1. Onpas kivan näköset kynnet ! :D Hassut.

    VastaaPoista
  2. Mistä tuota P2 lakkaa saa? Itse olen myös ostellut lähiaikoina paljon glitterlakkoja. Harmittaa tämä vuodenaika kun monet lakat eivät pääse oikeuksiinsa talven pimeydessä :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haluatko arvata? ;) Saksasta... :D
      Hetken etsinnän jälkeen löysin näitä eBaysta, tulis Ranskasta.
      http://www.ebay.co.uk/itm/P2-COSMETICS-VERNIS-PAILLETTE-LOST-IN-GLITTER-8-COULEURS-AU-CHOIX-11-ML-/161097129724

      Poista
  3. Ihanan värikkäät kynnet! Mäkin oon huomannut laittavani värikkäitä lakkoja kynsille, ehkä se tosiaankin johtuu ankeasta säästä. Tänään aamulla herätessäni onneksi oli valkoinen maa ja se näyttäisi vähän aikaa pysyvänkin sellaisena. Illalla ehdottomasti täytyy lähteä pitkälle lenkille ihastelemaan vain sitä lunta. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)
      Oon kateellinen!! Täällä oli lunta ihan vähän aamulla ja olin niin onnellinen. Hetken päästä alko sataan vettä ja sinne se lumi meni. :'D

      Poista
  4. Lähen ens kuussa saksaan, joten pitääpäs muistaa kahtella noita p2 lakkoja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kantsii kattoo! :) DM:ssä on mun mielestä paras valikoima

      Poista
  5. Aaaah! Nää on ihanat :o Mä niin himoitsen noita P2 lakkoja :/

    VastaaPoista
  6. Ihanat kynnet! :) Onko sulla joku vinkki millä saisi poistettua noi glitterit helpoiten? Kun tuntuu että niitä ei saa oikein millään irti ja glitteriä kuitenkin tykkäisin hirveästi käyttää! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)
      Mä käytän ite Essencen peel off-aluslakkaa, eli lakkoja ei tarvii kun vähän repiä niin ne lähtee laattoina irti. Eli peel off-aluslakka on mun mielestä ehdoton ykkönen glitterien poistoon. ;)

      Poista
  7. Hyvin sopii tuo kuvio gitterlakan päälle!

    VastaaPoista
  8. kannattaa lisätä kuvat flickrin kautta : ) kun oot ladannu kuvan flickeriin saat sen html-koodin jonka vaan lisäät bloggerissa tekstin kenttään (vasemmassa yläkulmassa on html niin klikkaat siitä) ja muutat kuvakoon halutun kokoiseksi widgit ja height kohdasta ja painat luo niin kuva näkyy tekstikentässä alkuperäisen laatuisena :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä itseasiassa lisäsin joskus kuvat postauksiin html-koodin kautta, mut siinä on enemmän tekemistä... :DD
      Ongelma ratkesi kun poisti automaattisen kuvankorjauksen Picasasta. :) Kiitos kuitenkin vinkistä!

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...