22. tammikuuta 2014

Liukuvat pallerot

Nyt jotain kivaa pirtsakkaa tähän talveen! :D Tai no, mulle tulee ainakin ihan kevät näistä kynsistä mieleen.  Kaivoin viikonloppuna laatikosta käyttämättömiä lakkoja ja mun käteen osui Essencen Oktoberfest-kokoelman violetti & vaaleanpunainen. Pohdiskelin pitkään mitä mä oikein keksisin näistä ja halusin tehdä sellaisen manikyyrin mitä en oo ennen tehnyt. 

Selailin blogin kynsigalleriaa läpi ja bongasin mun keväiset pallerokynnet. Siitä se idea sitten lähti! :)


Lakkailin aluksi kaksi kerrosta OPIn valkoista Alpine Snowta. Tämän jälkeen töpöttelin liukuvärjäyksen kynsiin ja muistin kerrankin jättää nimettömän töpöttelemättä! Mulla on meinaan käynyt pari kertaa niin, että nimetön on mennyt siinä muiden lomassa, vaikka piti tehdä jotain ihan muuta siihen. :D Lopuksi tein palleroita dotting toolilla ja isommat pallerot on pensselin päällä painettuja.

Ton vaaleanpunaisen lakan flakies-hippuset levittyi kivasti violetin lakan päälle. :)


OPI - Alpine Snow
Essence - Herzl
Essence - Spatzl


Ehkäpä mä vielä pysyn talvikynsissä, sillä rakastan talvea! :D


4 kommenttia:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...