24. tammikuuta 2014

Punaisia kukkia & postia Adeninalta

Mulla oli maanantaina vähän kiirus tehdä kynnet, joten turvauduin Adeninalta saatuihin siirtokuviin. Mun mielestä nää kukat on todella kauniit! Luokkakaveri luuli koulussa, että oon maalannut kukat itse. Harmi kun mun taidot ei ihan moisiin riitä! :D Onneksi multa löytyy näitä kyseisiä siirtokuvia myös violettina ja sinisenä, joten ei tarvitse tarttua pensseliin.


Pohjalakkana on OPIn I Vant To Be A-Lone Star. Lakka on ehkä hieman siniseen menevä harmaa, hopealla shimmerillä. Peittävän lopputuloksen sai kahdella kerroksella, vaikka lakka oli ehkä aavistuksen verran luirua.
Mun mielestä tää on jotenkin ihanan huurteinen ja sopii talveen, vaikkakin tämä kuuluu OPIn kevät/kesäkokoelmaan.


OPI - I Vant To Be A-Lone Star
Siirtokuvat täältä


Yhteistyön merkeissä sain Adeninalta kaksi kipaletta 10 euron alennuskoodeja, toinen tuli teidän shoppailujen ansiosta! :) Kiitos siitä teille siis.

Puhuin Pusheen-kynsien yhteydessä, että voisin hankkia jotain uusia/parempia maalaussuteja, joten pitihän tämä suunnitelma toteuttaa. Harmikseni tosta keskimmäisesti sudista lähti toi suti+metalli osio irti, mutta pikaliima korjaa onneksi lähes kaiken. :D Sudit löytyy täältä.

Mä tuun aina vähän jälkijunassa kaikkiin "pinnalla" oleviin juttuihin ja päätin vihdoin toteuttaa kynsilakkakoruja! :D Olin aikeissa tilata tarvikkeet sormuksen tekoon, mutta tuote oli loppu. Varastosta löytyi kuitenkin korvakorupohjat, joten päätin kokeilla niitä. Katotaan mitä tästä tulee! :D Mulla on jo idea mimmoset näistä pitäis syntyä.

Halusin tilata vielä jotain ihan "erilaista" ja ostoskoriin päätyi pala foliota ja folioliima.


Perinteisesti tilasin lisää siirtokuvia.

Taaimmaisena C091A
Sulat K036C
Kukat G101A
Karpit G079
Kissat XF1253


Pakko jakaa tää teidän kanssa, mä sain ainakin hymyn huulille tästä ohjeistuksesta! :D Kuva löytyi noitten kisujen pahvista. Kuka teistä kuivaa kynnet hiustenkuivaajalla? ;)



8 kommenttia:

  1. Oikein nätit kynnet! :) En oo ikinä nähnyt kynsilakkakorviksia :o Vähänkö alko kiinnostaa, mäkin haluun tehä kynsilakkakorvikset!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)
      Korvikset on mun mielestä muutenkin käytännöllisemmät. Mä käytän ainakin aina korviksia, mut tosi harvoin sormuksia! :D Adeninalla oli muuten erilaisia riipuksiakin. :)

      Poista
  2. Kivoja ostoksia ja kynnet.Ei tuu kyl kuivattua hiustenkuivaajalla kynsiä =)

    VastaaPoista
  3. Ihanat kynnet, noi decalit on vaan upeat. :)

    VastaaPoista
  4. Mäki ihan katoin pikkukuvasta että oot varmaan ite maalannut noi kukat! :D mutta on kyl tosi kauniita decaleja. En oo ikinä kuullut mistään kynsilakkakoruista mutta odotan innolla mitä saat aikaseksi ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa, olisinkin :'D
      Mä laitan postausta tuleen kunhan selviän Suomeen takas reissulta. :) Kuvailen vaikka tuton siinä samalla!

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...