14. tammikuuta 2014

Pusheen Nails

Tasaisin väliajoin kommenttiboksiin ilmestyy pyyntöjä käsinmaalatuista kynsistä. Muistan myös arvonnan yhteydessä jonkun sanoneen, että käsinmaalatut kynnet on tän blogin parasta antia. Jos totta puhutaan, oon vihannut maalaamista pienestä pitäen. Kuvataidekoulussakin halusin vaan piirtää ja tänä päivänäkin kynä on mun ystävistä parhain, ei pensseli... Halusin kuitenkin toteuttaa teidän pyynnön, joten tartuin pensseliin pitkästä aikaa!


Mä rakastan kissoja aivan yli kaiken. YouTuben kissavideot on parhautta, Simon's Cat saa mut huutonauraan, Pusheen the cat on ruoka/kiukkujuttujensa kanssa kuin kopio meidän kissasta.
Sain viime viikolla idean, että nyt sit maalaan kissoja kynsille. ;) Etsiskelin Pusheen.com-sivustolta helposti maalattia kisuja ja eikun pensseli heilumaan.


Pieneksi ongelmaksi tuli se, että mulla ei tietty ollut oikean värisiä maaleja. Joten ei auttanut kun sekoitella niistä mitä löytyi. Pohjalakkana toimii "se paras" vaaleanpunainen, eli Essecen Free Hugs. Nykyinen pullo alkaa veteleen viimeisiään ja jouduin herätteleen tätä henkiin ohentajalla.


Siinä teille taas siis käsinmaalailuja, katotaan jos mä vaikka innostuisin maalaileen vähän useammin. :D Pitäis kyllä eka hankkia vähän parempia siveltimiä... Mä näin itseasiassa yks yö unta, että tilasin netistä jotkut huippusiveltimet!


32 kommenttia:

  1. *___* Suloset! Onnistuit tosi hyvin nuissa kisuissa! :3
    xoxo Mella

    VastaaPoista
  2. Tuitui! Ja Simon's Cat on ihan parhautta!

    VastaaPoista
  3. Nää on ihanat :D Pitäs jaksaa itsekin kokeilla näiden maalaamista joskus...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Hahaa :D Mulla tuntuu kans toi jaksaminen olla aina se suurin ongelma. ;)

      Poista
  4. Nää on aivan mahtavat, ihan mun värimaailmaani sopivat! Mun tarvinee jossain vaiheessa maalata tällaiset kanssa. <3 Mites oikea käsi, löytyykö sieltäkin Pusheenit?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)
      Ei löydy. :'D Unohdin näköjään kirjotella sen tohon postaukseen. Ehkä mun vasen tulee joskus tulevaisuudessa oleen niin vakaa, et uskaltais silläkin maalata!

      Poista
  5. Nää on niiin ihanat. :D Pusheen ja Simon's Cat on kyllä parhautta. ^^

    VastaaPoista
  6. Ihan parhaat! Pusheen ja Simon's cat on myös mun suosikkeja. :)

    VastaaPoista
  7. Tuo kissa on ihan ylisöpö, ja hyvin oot saanu kynsillekin sen! :) Maaleja sais kyl löytyy monensävysiä, koska mä kun viikonloppuna kissan maalasin niin piti kaikki värit ja sävyt sekotella, murrr..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)
      Joo näinpä! Sit kun se sekotus loppuu ja pitäis saada lisää ihan prikulleen samaa.... :D

      Poista
  8. Varmaan maailman sulosimmat kynnet:3 Apua!

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...