16. tammikuuta 2014

Teipattu peili

Mä niin tykästyin mun viime syksynä tekemiin sateenkaarikynsiin, että oli pakko päästä taas yhdistämään liukuilu & teippi. Jonkun pitäis kyllä oikeesti piilottaa multa kaikki teippirullat joita voi käyttää kynsien tekemisessä. :D 

Nooh, sateenkaaret saa näin talvella unohtaa.... Mun käsissä kävi todella monta lakkaparia ja mikään ei tuntunut miellyttävän. Vihdoin laatikosta nousi pari, joka voisi sopia hyvin talveen. Sininen on liian talvista, mutta miten olisi pinkki ja violetti? Kikon Mirror-kokoelman lakat on mun mielestä muutenkin niin hyytävän kylmän sävyisiä, joten senkin suhteen lakat oli hyvä valinta.


Lakkailin aluksi pohjalle kaksi kerrosta OPIn valkoista Alpine Snowta. Turhilta teippionnettomuuksilta vältyttiin, sillä AS sai kerrankin kuivua rauhassa samalla kun ahersin saksan läksyjä. Teipit kynsille ja peililakkoja töpötteleen. :) Ennen päällyslakan laittoa ajattelin, että näistä tuli aivan kauheat... Annoin kuitenkin kynsille vielä mahdollisuuden ja näähän olikin todella kivat, kun päällyslakka oli tasoittanut lakkojen rajat.


OPI - Alpine Snow
Kiko - 618
Kiko - 621


Pitäiskö mun oikeesti laittaa teipit jo pikkuhiljaa syrjään vai jaksatteko vielä katsella teippimanikyyreja..? :D


6 kommenttia:

  1. Kyllä ainaki näin hienoja teippailuja jaksaa katsella! :))

    VastaaPoista
  2. Hauskan erikoiset! Mulla käy monesti samalla tavalla, päällyslakka pelastaa ensin rumalta näyttävät kynnet =)
    Ja jatka toki teippailuja, ne toimii!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti:) Mikähän taika siinä päällyslakassa oikein on..? ;D

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...