3. tammikuuta 2014

The Awesome & Fantastic Girl

Mun piti tänään esitellä teille mun uvkynnet, mutta mulle tulikin tuolloin extemporelähtö töihin uudenvuodenpäivänä. Juhlakynnet jäi siis tekemättä. :D Esitellään nyt sitten vielä yhdet kynnet ja swatchit toisesta, mitkä jäi viime vuodelta esittelemättä.



The Awesome kuuluu Essencen Superheroes-kokoelmaan. Lakka on kunnon glitterpläjäys jellypohjalla, seasta löytyy mun laskelmien mukaan kolmea eri koko glitteriä. Ajattelin, että tää lakka ei peitä varmastikaan helpolla... Yllättäen peittävän lopputuloksen saikin jo kahdella kerroksella! Tietty lakkaa voi käyttää myös jonkun toisen pinkin päällä.


Mun mielestä galaksilakka kaipasi seurakseen ehdottomasti tähtiä! Leimailin tähtösiä Essencen laatasta Kikon Mirror-kokoelman lakalla 621. Laatta kuva jää nyt väliin, meinaan mun muistitikku on tehnty katoomistempun. :O Tainnut jäädä porukoille...


Essence - The Awesome
Kiko - 621



Fantastic Girl kuuluu samaan Essencen kokoelmaan ja on kokoelman väriä vaihtava lakka. Efekti toimii lämpötilan mukaan: kylmänä tummavioletti ja lämpöisenä pinkki. Mulla tää efekti toimii erittäin hyvin lakan ollessa kynsillä, kerrankin vähän huonosta ääreisverenkierrosta on hyötyä! :D


Peittävän kerroksen saa kahdella kerroksella. Lakan kanssa voi myöskin käyttää alus- ja päällyslakkaa ihan normaalisti, ne ei vaikuta efektin toimivuuteen.



Nyt mä hilpasen Sinin kanssa sushille ja tsekkaan alemyyntejä! :)



4 kommenttia:

  1. Tosi nätit kynnet! :) Ihanan mehukkaan näköinen lakka tuo the Awesome, oikein herkku.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Se on kyl kiva! Tykkään tosta moniulotteisuudesta.

      Poista
  2. Heh, just vähän aikaa sitte kirjotin postauksen jonka kynsissä olin käyttäny näitä molempia lakkoja :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä aattelin kans kokeilla näitten yhdistämistä! :D

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...