25. tammikuuta 2014

Viva la Diva ja pitkät kaksi kuukautta

Postipaketin, tai monikossa pakettien, katoaminen on todella raivostuttavaa.... Vihdoin kauan odotettu paketti kilahti tiistaina 21.1 mun postilaatikkoon! Sovimme jo viime vuoden marraskuussa Viva la Divan kanssa, että he lähettävät minulle meikkejä & lakkoja testiin.Viikot kului ja kaksi edellistä pakettia katosi postin syövereihin. Voi sitä riemua kun mä näin tän kolmannen yrittämän meidän laatikossa! :D 

Aloitetaan lakoista. Oon ihaillut tuota sinistä Moonlight Ladya monessa blogissa ja oli kiva yllätys, että olin valinnut tän mun testiin! :D En oikeesti ees muistanut mitä lakkoja mulle oli tulossa... Pinkki  Fireworks ei ollut mun mieleen niin ihmeellinen, koska mulla on P2:lta lähes dupe tälle.


Mulla on ollut aikasemminkin käytössä joku Divan huulikiilto, jonka oon ostanut Kicksistä. Oon tykännyt siitä paljon, joten halusin kokeilla jotain toistakin kiiltoa.
Voin laittaa myöhemmin kuvan tästä kiillosta huulilla, tää on meinaan jännä! Huulikiilto on kirkaspohjainen ja seassa on todella paljon kultaista glitteriä. Mielikuva tästä kiillosta huulilla voi olla aika outo, mutta huulille jääkin vaan kultaista hippua pitkin poikin! Uskokaa pois, tää sopii tosi hyvin vaikka arkeen. :) Nimeltään huulikiilto on Libra.


Ja sitten ne meikkipaletit. Jos en väärin muista, niin näitä taitaa saada jo alesta Kicksissä..? Kantsii käydä kurkkamassa jos nää herättää kiinnostuksen! :)

Ensimmäinen paletti on "Clink-in Click-out". Paletin ideana on koota itselle pieni luomiväripaletti, jonka voi ottaa vaikka kätevästi mukaan. Luomivärinappeja voi vaihdella mielensä ja käyttötarkoiksen mukaan.


Luomivärinappeja löytyy 16 kappaletta. Lisäksi paketista löytyy huulikiilto, glitter eyeliner, kajal ja pari sutia/aplikaattoria.


Oon tehnyt yhden meikin tällä paletilla. Käytin tummaa violettia, vaaleanpunaista ja tuota aika neutraalia luonnonvalkoista. Luomivärit oli laadultaan ihan ok, ihan mikään mieletön pigmentti näissä ei ollut luomille laitettaessa, kun vertaa vaikka Sleekin luomiväreihin. Mutta jos jaksoi kerrostaa hieman, niin väreistä sai intensiivisemmän.

Kokeilin myöskin tota huulikiiltoa ja voi huhhuh! :D Jos etit huulikiiltoa, joka kiiltää kilometrin päähän, niin tässä oiva löytö. Mä en tykännyt tästä yhtään ja huulikiilto sai mut näyttään kunnon bimboblondille. Harvoin oon joutunut putsaan huulimeikkejä pois, mut tää sai kyllä nopeesti kyytiä...

Mun mielestä paletti on idealtaan tosi kiva ja muutenkin laatu on ihan jees. Ainut miinus tässä on kyllä haju. Mun mielestä noi luomivärit haisee meinaan jollekin mummojen hajuvedelle. :D


Mulle piti tulla alunperin Nudie-paletti, koska halusin tehdä vertailun siitä ja Naked 2:sta. Kun kolmas paketti lähti mulle, oli Nudie jo valitettavasti loppu. Sain kuitenkin tilalle toisenlaisen paletin.


Kokoelmapaletti sisältää 20 suosituinta Divan High Pearl luomiväriä, 4 kulmakarvaväriä, shimmer&matta korostajat, aurinkopuuterin, poskipunan ja puuterin.

Multa löytyy noi kulmakarvavärit jo ennestään ja suosittelen niitä kyllä lämpimästi. Mulla on Kicksistä saatava pieni "kokoelmapaletti", josta löytyy kolme eri sävyä. Käytänkin niistä tota oikeassa reunassa olevaa aina meikatessa. :) Paletissa kulmakarvavärejä on noi oikean yläreunan neljä pientä nappia, vasemman puoleinen on korostaja.

Aurinkopuuteri on mulle aivan liian tumma ja puuteria en ole vielä kokeillut. Oon nyt innostunut käyttään korostajia viimesen kuukauden aikana, ja varsinkin toi matta tuntuu näin alkuun kivalle. Kiiltävä versio on taas mun mieleen aivan liian kiiltävä. :D Poskipunakaan ei ole päässyt vielä kasvoille asti, mutta se tuntuu olevan aika neutraali ja pigmenttiä löytyy.


Mulla on itseasiassa ollut joskus monta vuotta sitten paletti, jossa oli nähtävästi kaikki Hight pearl-luomivärit. Myin paletin pois, koska mun mieleen nää oli liian helmiäisiä.
Tein näillä meikin viime viikolla ja olihan se aika kiiltävä... :D Ehkäpä yhden tommosen helmiäisen vois yhdistää mattapintaisiin luomiväreihin, niin yhdistelmä olisi enemmän mun mieleen.

Pigmenttiä näistä löytyy todella hyvin ja näillä oli helppo tehdä meikki. Sävyt on mun mielestä kauniita ja kiva kun seassa on vähän räväkämpiä nappeja.
Miinuksena myös näissä luomivärinapeissa on tuoksu, se ihana mummojen hajuvesi...


Onkos teillä jotain näistä? Jos löytyy, niin kertokaahan mielipiteitänne tuotteista. :)


Melkein unohdin!

Blogi jää viikon tauolle, sillä suuntaan nokkani kohti aurinkoa & palmuja huomenna.
Mulla meinaa taas loppua tunnit kesken tästä vuorokaudesta, en oo meinaan pakannut vieläkään... Mikähän siinä on aina niin vaikeeta pakata ajoissa, nooh mut tein mä sentään eilen illalla exceliin taulukon mitä mä pakkaan mukaan! :D

Tein muuten eilen geelilakkauksen Essencen tarvikkeilla ja kirjottelen teille sit reissun jälkeen miten lakkaus pysy.

8 kommenttia:

  1. En käsitä miksi luomivärien pitää ylipäätään tuoksua jollekin?? Livboxissa tullut paesen luomari jäi käyttämättä koska se haisee niin kuvottavalle ja haju jää leijuman nenään.
    Hauskaa lomaa:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No jep, sanos muuta! :D Täytyy pitää nenästä kii kun meikkaa. ;)
      Kiitos paljon :)

      Poista
  2. Hienoja tuotteita oot saanut testiin ja samaa mieltä sissin kanssa tuosta paesen luomiväristä kauhee tuoksu =)
    Ihanaa lomaa

    VastaaPoista
  3. Hyvää lomaa! :) Mä ootan raporttia Essencen geelilakkauksesta sitten ku ei oikein oo tietoa ja kokemusta kuinka niiden tulee toimia ja kestää. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)
      Mun olis tarkotus julkasta se perinteisesti heti maanantaina, mutta saas nähdä miten käy kun oon joskus 23 kotona ja pitäis mennä 8.30 kouluun ma. :'D

      Poista
  4. Tuo Moonlight Lady on kyllä upea! Mukavaa ja lämmintä lomaa! :)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...