17. helmikuuta 2014

Essence-maanantai | 4in1 Cleansing Cream


Viikon tuotteena tällä kertaa on 4in1 Cleansing cream. Tämä tuote oli mulle vahinko-ostos, sillä mun piti äkkiä vaan tilata joku meikinpuhdistusaine itelleni. Kuvittelin nimen perusteella tilaavani jonkinlaisen puhdistusemulsion, mutta ei tää ihan sellainen ollutkaan!


Cleansing cream kuuluu Essencen My Skin-sarjaan. Sarja sisältää erilaisia ihonpuhdistustuotteita sekä hoitotuotteita. Mulla itsellä ei ole muista tämän sarjan tuotteista kokemusta, mutta siskolleni ostin joskus kasvovoiteen. Tuotteet ovat rahapussin ystäviä, sillä kallein tuote maksaa 2,25€ ja halvin 0,95€.

"Puhdistus, kuorinta ja naamio kaikki samassa tuotteessa". Hämmästyin suuresti kun luin ton tekstin ja mietin, että tämmöstähän mä oon oikeesti juuri etsinyt! Cleansing cream:ia voi siis käyttää kuorintaan tai kasvonaamiona, kätevää! Mä käytän itse tuotetta molempiin tarkoituksiin.


Päivittäinen käyttö: ihon puhdistaminen. Pyörittele tuotetta kostealla iholla ja huuhtele.
Mun mielestä tää toimii hyvin kuorintatuotteena. Mä pidän itse kuorinnoista, joiden seasta löytyy suhteellisen kookkaita rakeita, eli kuoriminen tuntuu ihossa kunnolla.

Naamio: levitä tuotetta kuivalle iholle ja anna vaikuttaa kolme minuutia, huuhtele pois. Toista 2-3 kertaa viikossa.
Mun mielestä tuote toimii naamionakin oikein hyvin. Mua itseäni naamio alkaa kuitenkin pisteleen/poltteleen, jos pidän sitä vähänkin liian kauan iholla. Varsinkin mun nenän pielet on arkaa aluetta ja en voi kuvitellakaan laittavani naamiota lähellekään näitä kohtia.

Molemmin tavoin käytettynä iho jää ihanan sileäksi ja pehmeäksi.


Koostumukseltaan voide on aika paksua ja hyytelömäistä. Tuotteen levittäminen iholle käsin on helppoa. Voiteessa on myös erittäin kiva tuoksu: mieto, mutta makea. Tuoksu jää iholle hetkeksi, mutta lähtee aika nopeasti pois.


Cleansing cream:lla on hintaa 2,25€ ja pakkauskoko on 150ml.

Onko teillä ollut hyviä vahinko-ostoksia?

6 kommenttia:

  1. Vautsi, kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta:> joskus kun törmään niin ostan!

    VastaaPoista
  2. Moikka, mistä olet ostanut tuotteen? :)

    VastaaPoista
  3. Oi että, kiva kun postasit tästä! Mä oon miettiny noiden kaikkien essencen naamatököttien tilaamista ja taidankin seuraavaan Kosmetik4lessin tilaukseen napata tän lisäksi muutaman muunkin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se mattapinnan jättävä kasvovoide ei oo kuulemma hyvä, sisko sano et se rullaantuu ainakin meikin alla! Et sit jos yöks laittaa. :)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...