24. helmikuuta 2014

Essence-maanantai | Uudet Colour & Go-lakat


Tämän maanantain aiheena onkin sitten uudet Essencen Colour & Go-kynsilakat! Lakat saapui mulle jo viikko sitten, mutta en yksinkertaisesti ehtinyt näistä postaamaan mitään. Pahoittelut muutenkin viime viikon hiljaisuudesta, mulla alkoi meinaan taas työharjoittelu (MRI!! jännää). Työpäivien jälkeen ei ole tullut mitään muuta kuin maattua sohvalla odottaen koska kello olisi lähellä yhdeksää, että pääsee nukkuun! :D


Musta on tuntunut, että Essencen kynsilakkojen laatu olisi huonontunut tässä viimeisen vuoden sisään. Monet lakat ovat olleet todella luiruja, eikä mun hermot ole olleet tarpeeksi pitkät niiden kanssa tappelemiseen. Olin siis varautunut, että nämä uudet lakat tulevat olemaan samanlaista kuraa... Kun pääsin tikuttamaan lakkoja, olisin voinut vaikka itkeä onnesta! Lakat olivat vanhaa taattua Essence-laatua ja osa lakoista peitti jo täydellisesti yhdellä kerroksella.

167 Candy Love 168 Love Me, Cupcake! 169 A Hint Of Love 170 Beijos De Brazil 
171 Galactic Glam 172 Splash! 173 Over The Rainbow 174 Purple Sugar 
175 Be Berry Now! 176 Headphones On! 177 Happy End 178 Hello Spring!
179 Roller Coaster 180 It's Raining Men!  181 Once Upon A Time... 182 Hello Rosy 183 Be My Lucky Star

Mun omat lempparit näistä uusista oli vaaleanvihreä Hello Sping!, ruohonvihreä Beijos De Brazil, pinkki Happy End, merensininen Splash! ja toinen sininen Galactic Glam. Nää kuvat kyllä varmaan pilaa mielikuvat siitä, miltä Hello Spring oikeasti näyttää. :(

Oon tällä hetkellä laskettelureissulla ja olosuhteet on vähän haastavat kuvaamiseen. :D Lisään lakoista vielä uudet kuvat kunhan pääsen kotiin! Voin ottaa samalla tikuista kuvat. 

Tilasin muuten neljä kipaletta noista uusista efektilakoista. Myös nämä lakat olivat mun mielestä todella ihania. Suosikiksi nousi pinkki Hey Mister Sandman.

07 Blue-Jeaned 09 Hey Mister Sandman 13 Laser Show 101 Jewels In The Pool

Millekäs uudet lakat teistä näytti? Löytyikö uusia himotuslakkoja?

16 kommenttia:

  1. Mä oon vähän odotellutkin sulta tällaista postausta, näkee paremmin lakkapulloista kuvaa ja saa käsitystä noista lakoista. Kiitos tästä! :) Löytyi heti muutama himotuslakka, mutta pitää odottaa vielä vähän aikaa, ennen kuin annan itselleni luvan ostaa lisää lakkoja. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, kiva kuulla! 8)
      Mä laitan vielä paremmat kuvat tuleen, niin pääset sit pohtiin paremmin lakkaostoksia. ;)

      Poista
  2. Ihana kuulla että ovat hyvälaatuisia! Mulle on jo muutama tulossa, mutta jäin vielä ilman muutamaa pakkohankintaa kun olivat loppu. Esim tuo vaaleanpunainen hiekkalakka on ihanan näköinen ja toivottavasti saan vielä hankittua ne puuttumaan jääneet. Efektilakkoistakin suurin osa oli loppu. Niitä ois kiva nähdä pian vaikka kynsilläkin, kun tosi vähän noista mitään kuvia vielä löytyy. Nyt onneks tietää kaikkien nimet, niin niillä on vähän helpompi googlettaa kuin pelkällä numerolla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi hiekkalakka on mun mielestä tosi suloinen!
      Mä sain just äsken toisen noista efektilakoista kynsille, yritän saada lakkailtua kaikki vielä tänään. :) Pistän kuvia tuleen! Käyn eka vaan vähän rinteessä. ;D

      Poista
  3. OIOI, kaikki mulle <3 varsinkin 182 Hello Rosy on aika söpö:)

    VastaaPoista
  4. Uusi pinkki hiekka on saatava kyllä... Se taisi olla ensimmäinen lakka joka loppui ja mulle muutama lakka on vasta matkalla, vaikka kaikki 17 uutta oli alunperin tilauksessa. Voisitko näistä efektilakoista kertoa lisää? Mitä nuo tarrat lakoissa meinaa, onko noista kaksi hiekkalakkoja, mitä pilkkujuttu meinaa, glitter onkin kyllä selkeä. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miten mä oon onnistunut saamaan noi kaikki..? En meinaan mitenkään ees kytännyt koska noi tulee! :D
      Mä teen niistä postauksen kanssa! Räpsin tänään jo kuvia, mutta multa loppu kamerasta akku. Pitää ootella siis, että oon taas kotona. :(

      Poista
    2. Osasyynä voi olla että yritettiin tehä isoa kimppatilausta, sivut jumittaa ja tilaus ei vaan mee läpi. Nyt täytyy laittaa uutta tilausta menemään ja koittaa paremmalla onnella. Onneksi tuolla ei postikulut päätä huimaa. :)

      Poista
    3. Joo mulla kans tekee aina sitä, että maksuvaiheeseen siirtyessä sivut jumittuu. Välillä menee jopa 15 minuuttia, että selain siirtyy PayPal-sivustolle.

      Poista
  5. MRI!! Kade.. Niin mielenkiintoista. Mikä susta oikein tulee? :)
    Jännää, mikään lakka ei ollu semmoinen "pakko saada", mutta voi osin johtua lakanostokäyrän saturaatiopisteestä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi. 8) Röntgenhoitaja!
      Hahaa :D Mulla on itellä kanssa joku ihme kausi, ettei mikään oikein jaksa innostaa. Nää kuitenkin oli "pakko" hankkia... :D

      Poista
  6. Oi mitä lakkoja! ♥ Huolisin itelleniki, mut tilaaminen ei oikeen onnistu (vielä). Olis kyllä kiva testaa tätä merkkiä, kun yhtäkään lakkaa ei mulla ole. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miksei tilaaminen onnistu? :(
      Suosittelen kyllä lämpimästi Essenceä, oon varma ettet tuu pettyyn!

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...