14. helmikuuta 2014

Sydämiä ja lintuja

Mun tän vuotiset ystävänpäiväkynnet sai ideansa näistä kynsistä. Törmäsin itseasiassa noihin lintukynsiin muistaakseni jo viime vuonna, joten mulla oli aika selvät sävelet millaiset kynnet teen tälle päivälle. :) En halunnut kuitenkaan apinoida kynsiä ihan suoraan, joten tein pohjalle hennon liukuvärjäyksen. 

Mitäs te muuten teette ystävänpäivänä? Mä en ajatellut tehdä mitään ihmeitä, mutta pidetään huomenna sitten mun tyttöjen kanssa tyttöjenilta, kokkaillaan ja pelataan! :) Mä oon laiska lähetteleen kortteja, joten toivotukset menköön puhelimen kautta viesteillä.


Liukuvärjäys:
OPI - Alpine Snow
Essence - Junior Championship
Essence - Enchanted Fairy

Linnut ja pallot:
China Glaze - Surfin' for Boys
China Glaze - Hang-Ten Toes
OPI - Fly
Essence - Ultimate Pink


Oon nyt maalaillut pariin otteeseen käyttäen Adeninalta saatuja suteja. Kapein suti on ollut ahkerassa käytössä ja tykkään siitä todella paljon! Sudilla saa mun mielestä yllättävän tarkkaa jälkeä.
Jos siveiltimet kiinnostaa, niin ne löytyy täältä.


Hauskaa ystävänpäivää tietty myös teille ihanille lukijoille! :) 


28 kommenttia:

  1. Tooodella kauniit! :) Itellä oli tarkoitus tehdä samantyyliset, mutta onneksi tajusin että ne ois ollu mulle liian haastavat ;D
    Tuolta voi käydä katsomassa mun ystävänpäivä kynnet:
    http://smwyn-roosa.blogspot.fi/2014/02/ystavanpaiva.html

    VastaaPoista
  2. Kauniin keväiset ystävänpäiväkynnet ja söpöt linnut! Mulla ei oo mitään suunnitelmia. Bf kysyi aamulla, että käytäiskö jossain syömässä. Saa nähdä, saadaanko aikaiseksi :)

    VastaaPoista
  3. Söpöt ja hyvää ystävänpäivää

    VastaaPoista
  4. Voooi herttileijaa kuinka suloiset rakkauden tipuset siellä oksilla istuskelee :) ♥
    Ihanaa ystävänpäivää sullekin Suvi :)

    VastaaPoista
  5. Ihanat kynnet! Hyvää ystävänpäivää sinullekkin :) Tarkoitus olisi mennä illalla miehen kanssa syömään, mutta mitään kummempaa ei ole suunnitelmissa.

    VastaaPoista
  6. Söpöiset kynnet, tykkään!!

    Tänään tehdään yhdessä ainakin pizzaa ja vielä varmaan romantiikan huipentumaksi katsotaan vähän telkkaria. =D Tai sit voi olla että jos sieltä pitää katsoa sitä kiekkopelia VOF:in sijaan niin mä ehkä skippaankin sen hetken...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)
      Hahaa :D Hyvällehän toi kuulostaa. ;) Meidän romanttiseen iltaan kuuluu tolla toisella futistreenit ja mulle juoksu... :D Romantiikan huipentuma oikein!

      Poista
  7. Aivan älyttömän ihanat ja suloiset jaja...!!! <3 <3

    VastaaPoista
  8. Wautsi! Megasöpöt ja kauniit kynnet. Täytyi muuten laittaa tää blogi kirjanmerkkeihin, sait siis uuden lukijan! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)
      Mukava kuulla ja tervetuloa mun kynsijuttujen pariin. ;)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...