31. maaliskuuta 2014

Essence-maanantai | Kulmat kuntoon


Esittelyvuorossa onkin sitten mulla todella pitkään käytössä olleet Essencen tuotteet. Melkein hävetti räpsiä kuvia tosta kulmaväristä, sillä pakkaus on jo nähnyt elämää parisen vuotta. :D Uuden kulmakynän korkkasin ihan parisen viikkoa sitten.

Tätä mun omistamaa kulmaväriä ei enää edes myydä, vaan siitä tuli tammikuussa uusi versio. Värit siinä näyttää olevan täysin samat, mutta itse pakkaus on kokenut pienen uudistuksen. Mulla tuolta pahvin alta löytyy muotteja kulmien värittämiseen, voisi olettaa niiden olevan tossa uudessakin. Itse en oo niitä ikinä käyttänyt, mutta niiden avulla on varmasti helppo harjoitella kulmien laittamista!

Mä tykkään itse todella paljon noista värinapeista, koostumukseltaan värit on pehmeitä ja ne tarttuvat ihoon todella hyvin. Värit pysyy paikoillaan myöskin hyvin, eikä kulmat lähe leviämään päivän mittaan mihinkään. Käytän vaaleaa väriä suurimmilta osin, mutta kaljuissa kohdissa käytän tummempaa sävyä.

Kulmaväri 2,45€ ja kulmakynä 1,45€.

Kulmakynällä luonnostelen kulmien ääriviivat. Tosiaan tää kynä on jo toinen käytössä oleva, ensimmäinen kynä kesti mulla kaksi vuotta! :D Käytän kynää nykyään päivittäin, mutta yhdessä vaiheessa mulla oli kausi, etten sitä jaksanut käyttää.


Tässäpä mun kulmakarva ilman mitään meikkiä. Oon tässä vasta parin vuoden sisään, itseasiassa sen jälkeen kun hankin tuon kulmaväriduon, havahtunut kulmien ehostamisen tärkeydestä. Ainakin mun mielestä laitetut kulmat tekee ihmisistä niin paljon pirteämmän näköisiä!

Olisin voinut muuten tehdä tähän "Suvin kootut kulmakarvat"-kollaasin, mutta jospa mä en nyt ihan täysin häpäise itseäni. :D Mitähän mun päässä on liikkunut teinigoottiaikoina, kun yhdessä vaiheessa en omistanut kulmakarvoja ollenkaan... Piirsin todella kauniit viivat vaan kulmakarvojen tilalle. Voi niitä aikoja!


Tässäpä vielä kulma laitettuna noilla Essencen tuotteilla. Eikös olekin aika huomattava ero? :)


Mitä tuotteita te käytätte kulmien laitossa? Vai laitatteko kulmianne ollenkaan?

14 kommenttia:

  1. Mä käytän mun kulmissa NYXin kulmaväripalettia ja sitten Rimmelin kulmakynää, tämä kaksikko ollut käytössä todella pitkään. :D Ja laitetut kulmakarvat tietty avaavat katsetta enemmän mun mielestä. Ei siis sellaset kauheat karvamadot otsassa, vaan sellaset sopivat. :D

    Muistan myös ne teiniajat kun ei niitä kulmakarvoja ollut ollenkaan... Oh god.. :D

    Tuota Essencen kulmaväriä voisi kokeilla joskus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa, karvamadot! Ihana sana. :D
      Ihanaa, etten oo ainut kulmakarvaton teini. ;) Suosittelen kyllä testaamaan!

      Poista
  2. Itse en laita kulmia ollenkaan =)

    VastaaPoista
  3. En ole koskaan oppinut laittamaan kulmia mitenkään, hyvä että jaksaa nyppiä parempaan muotoon. :D Piristävät kyllä ilmettä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa. :D Mä en oo ite ikinä nyppinyt, en kestä sitä kipua ollenkaan...

      Poista
  4. Mie käytän kulmien laittoon sivellintä ja tummaa luomiväriä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kans käytin joskus tummaa luomiväriä, kun ei ollut vielä kulmakarvaväriä! :)

      Poista
  5. Mua harmittaa, kun vielä vuosi sitten nypin kulmia niin, että ne alkovat tosi myöhään.. Nyt ne ei sitten kasva enää siitä kohdin kunnolla. Nykyään on onneksi käytössä We Care Iconin kulmakynä, joka pelastaa tilanteen:) Harmi vaan mun kulmat on jotenki tosi eriparia, enkä oikeen osaa niitä laittaakaan.

    VastaaPoista
  6. Tee sellainen Suvin kootut kulmakarvat-jutska, niitä on tosi hauska lukea :) Tää kuulostaa kyllä aikas hyvältä, jos sais ton äitin tilaamaan tän :D

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...