17. maaliskuuta 2014

Essence-maanantai | P2 Ultra Rich Hand Cream


Kerroin vuoden alussa, että esittelen Essence-maanantaisin välillä myös muita kivoja tuotteita, jotka on lähinnä kotiutunut mulle Saksasta. Tän viikon tuotteena on mun toisen lempparimerkin, P2, käsirasva. Mun piti kirjottaa ekaks Essencen kulmatuotteista, mutta mun kädet on tällä hetkellä niin kamalassa kunnossa, että rasvan esittely on oikein aiheellinen. :D

Tämä kyseinen rasva päätyi mun testiin Anonyymiessencediilerin kautta. Hän sanoi, että mun on pakko kokeilla tätä, tykkäisin varmasti. No niinhän mä tykkäsin, ja rakastuin. Tää rasva kiilasi Essencen rasvojen ohi kertaheitolla!


Kun viikko työharjoittelua oli kulunut, mun käsiin ilmestyi taas läjäpäin näppyjä. Miten mä voin aina unohtaa mun vinyyli/lateksiallergian..? Vinyylihanskat vaihtui toisiin, mutta käsidesi kuivatti kädet todella kuiviksi. Seurauksena tästä oli läjäpäin pieniä haavoja, jotka alkavat olla jo pikkuhiljaa parantuneet. Jäljellä on enää vain todella kuivia länttejä. Apuun tulee mun ihana käsirasva: P2 Ultra Rich Hand Cream. 


Mä en yleensä voi sietää mitään ruusutuoksua, mutta tää rasva tuoksuu todella raikkaalle ruusulle. Tuoksu on oikeasti todella ihanan hento ja ainakin mun mieleen.


Koostumukseltaan rasva on paksua, mutta se levittyy käsiin todella hyvin. Mun mielestä imeytymisaika ei poikennut kovastikaan Essencen käsirasvasta. Rasva jättää hieman öljymäisen pinnan käsiin, ja öljyisyys pysyy käsissä melko pitkään.


Tässä vielä ennen ja jälkeen kuva. Eikös ole aika huomattava ero? :)


Lunttasin netistä, että hintaa tuubilla on 2,95€ ja pakkauskoko on 100ml. Valitettavasti mä en oo löytänyt tätä vielä mistään netistä! :( Mut jos satut matkustaan Saksaan, niin osta ihmeessä testiin tää rasva. Rakastut varmasti!

Mikä on teidän ehdoton ykkönen käsirasvoissa?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...