3. maaliskuuta 2014

Essence-maanantai | Uusien C&G-lakkojen swatchit


Maaliskuun ensimmäinen maanantai jatkuu samalla aiheella kuin viime viikon maanantai. Lupailin teille parempia kuvia pulloista ja tikkuswatchit, kunhan palailen laskettelureissulta. Tässäpä nämä tulee! :) Ensi viikolla palaillaan nähtävästi taas meikkien ihmeelliseen maailmaan. 

167 Candy Love 168 Love Me, Cupcake! 169 A Hint Of Love 170 Beijos De Brazil

167 Candy Love 168 Love Me, Cupcake! 169 A Hint Of Love 170 Beijos De Brazil

171 Galactic Glam 172 Splash! 173 Over The Rainbow 174 Purple Sugar

171 Galactic Glam 172 Splash! 173 Over The Rainbow 174 Purple Sugar

175 Be Berry Now! 176 Headphones On! 177 Happy End 178 Hello Spring!

175 Be Berry Now! 176 Headphones On! 177 Happy End 178 Hello Spring!

179 Roller Coaster 180 It's Raining Men!  181 Once Upon A Time... 182 Hello Rosy 183 Be My Lucky Star

179 Roller Coaster 180 It's Raining Men!  181 Once Upon A Time... 182 Hello Rosy 183 Be My Lucky Star

Tässä vielä parin uuden efektilakan swatchit.


Miracle,  pyysit vähän lisäselvennystä siitä mitä noi tarrat lakoissa meinaa. Toivottavasti nää kuvat selventää asiaa! :) Sugat-tarralla merkityt lakat on siis hiekkalakkoja.


Menikös näistä mikään ostoslistalle?


17 kommenttia:

  1. Hello Rosy ja Be My Lucky Star -hiekkalakat oli ainoat, joiden tilaamatta jättäminen vähän nyt harmittaa. (tein siis just tilauksen..) Nää on niin kauniita! Mulla on Essenciltä vaan 106 Free Hugs lakka, ja se on kyllä niin mahtava ja täydellisen värinen<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on kyllä kauniita lakkoa!
      Toi Free Hugs on myös mun lemppari, ihan täydellinen vaaleanpunainen ;)

      Poista
  2. Voi että, mulla olis niin paljo taas himotuslistalla lakkoja ku kävin kosmetik4lessin sivuilla :D Ei sais käydä sielä, ku oon laittanu itelleni ostolakon päälle.
    Headphones On! on mun mielestä ihan samanlainen ku Here's my number..? vai onko näissä se ero että toinen ei ole ja toinen on tekstuuri? Hmm. Noista kyllä pakko jossain vaiheessa kotiuttaa ainaki Purple Sugar, Galactic Glam ja Hello Rosy.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa :D Nyt sit asetat selaimeen jonkun porttikiellon kyseiselle sivulle. ;)
      Mä kattelin kanssa ite samaa, että ne on aika identtisiä. Ainoa erottuva ero on, että hiekkalakan pinta on karheampi. Jos ei tietäis näiden olevan eri lakkoja, niin veikkaisin samaks. :D Tässä uudessa on ehkä aavistuksen verran enemmän sinistä glitteriä.

      Poista
    2. No joo, olis pitäny asettaa Adeninan sivuillekin, mutta en voinut itselleni mitään, koska se lopettaa. Ja en kyllä tehnyt isoa tilausta. (seli seli :D)
      Hmm, no, päällyslakka päälle ja mulla on Headphones On! ;)

      Poista
  3. Oh, noi hiekat voisin jopa haluta.. ei mä pysyn kaukana K4Ln sivuilta..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa :DD Ei kannata mennä kyllä sinne, jos edes harkitsee ostamattomuutta. ;)

      Poista
  4. Ihania lakkoja! Mä tyydyn nyt vaan ihastelemaan niitä. :D Tosin mun miehen sisko on menossa ulkomaille, joten hän vähän vihjasi siihen suuntaan, että saattaa tuoda Essencen tai Kikon lakkoja tuliaisiks. Niitä odotellessa. <3 :)
    xoxo Mella

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuliaislakat on kyl parhaita, kun tulee yllärinä mitä saa! :)

      Poista
  5. Kiitos! :) Juu ostoslistalle hyvinkin... :D Oon ihan hullaantunut näihin essenceihin, että kyllä ne sinne menee kaikki. ;) Tuo uusi sarja vaan arvelutti, mutta koska siellä on myös pinkkki hiekkalakka, niin enhän mä voi vain yhtä lakkaa sieltä ostaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa, anteeksi. ;)
      Lisämaininta muuten tolle Happy End-nimiselle söpöläiselle, yksi kauniimpia pinkkejä mitä oon omistanut! Et vinkki vinkki vaan. ;)

      Poista
  6. Toka rivin siniset on ihania.. En oo ikinä tilannu Kosmetik4lessin sivuilta, mutta melkein tekis jo mieli :)

    VastaaPoista
  7. Hello Spring on säde kesäväri! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis 'söde' mun on pitänyt kirjottaa... näköjään sulle tuli sit säde! :DD

      Poista
    2. Hahaa:DDD eihän meillä oo muuta kuin säteet mielessä ;)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...