5. maaliskuuta 2014

Höyhen ja lintuja

Löysin arkistojen kätköistä vanhat kynnet, oon näköjään unohtanut julkaista nää. :o Innostuin testaileen Adeninalta saatuja siveltimiä, ja sainkin aikaan aika huvittavan näköisä lintuja... :'D Lintuihin otin mallia MoYou:n laatasta Kitty Collection II.


Alunperin kynnet oli mattapohjalla, mutta pähkäilyn jälkeen tulin siihen tulokseen, että kirkas on paremman näköinen. Pohjalla kynsissä taisi olla yksi kerros OPIn valkoista ja tämän päälle kerrostin kolmesti Essencen erittäin hailua Sweet as Candy-nimistä lakkaa. 

OPI - Alpine Snow
Essence - Sweet as Candy


Sitten pieni avautuminen. Tunnen niin huonoa omaatuntoa siitä, että blogi on taas hiljainen. Työharjottelu tuntuu vaan syövän kaiken energian, varsinkin kun opittavana on täysin uusi aihealue, magneettikuvaus. 

Välillä mun mielessä on käynyt jopa ajatus, että pitäisköhän mun lopetella koko blogin pitäminen. Oon kuitenkin tullut aina siihen tulokseen, että en mä voi lopettaa! Ei sitä vaan enää osaa kun on näpytellyt tänne kohta neljä vuotta.. Toivottavasti te jaksatte odottaa ja ymmärrätte lakkailemattomuuden! :) Oon muuten alkanut päivittään mun instagramia nyt useammin, onhan sinne niin paljon nopeampi päivitellä jotain. 

8 kommenttia:

  1. Yritä olla ottamatta paineita bloggaamisesta! Eiköhän koulu oo kuitenkin tärkeintä :) Veikkaan, että kaikki jotka kynsiblogeja (ja muitakin toki) lukevat, seuraavat niin montaa eri blogia, ettei se haittaa vaikka yksi päivittyisi vähän harvemmin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta! :) välillä vaan kun anoilta tulee "kirjota kirjota", niin tuppaa vähän ressi iskeen :D

      Poista
  2. Tosi ihanat kynnet, vallan herkät! :) Ainakaan minua ei lukijana haittaa, vaikka postaustahti välillä harveneekin; onhan meidän ymmärrettävä, että bloggarilla on muutakin elämää. :)

    VastaaPoista
  3. Ei haittaa, minä ainakin ymmärrän ettei aina voi keretä tai jaksaa, vaikka haluaisikin kirjoitella. :) Ja tuli hienot kynnet, vaikka onpa kyllä pliisua Sweet as Candy. :)

    VastaaPoista
  4. Ei se määrä vaan se laatu.En tarkoita tällä että sun postauksissa olisi jotain vikaa vaan lähinnä sitä, että vaikka postaus kerran kuussa on riittävä, ja pitää mielestäni blogin hengissä ja mielenkiintoisena kuitenkin seurata. Jos sulla tulee kuitenkin lakkailtua kynsiä, niin voithan koota useammat lakkaukset samaan postaukseen. Hienoja vaakkuja oot taiteillut :o) Tsemppiä opiskeluihin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä totta! Puhuttiin jonkun aikaa sitten kaverin kanssa, että harvemmin postauksia, mutta enemmän panostusta niihin. Huomaan meinaan ite, että kynsien koristelut on lähteneet vähän alamäkeen. :D Tai yrittää jotenkin päästä sieltä missä aita on matalin.
      Kiitos :)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...