30. maaliskuuta 2014

Meikkivarastoni

SuperHotFemale pyysi jo jonkun aikaa sitten, että esittelisin meikkikokoelmani. Tässäpä tämä tulee siis! :)
Tehdäänpä tästä postauksesta pieni haaste, eli muutkin saavat esitellä meikkikokoelmiaan ja haastaa sitten seuraavat! Mä haluan selvästikin nähdä Sonnen ja Mellan kokoelmat. :)

Aloitetaan kasvovoiteista ja meikkivoiteista. Cliniquen kasvogeeli on ollut mun lemppari jo monta vuottan, valitettavasti siitä tehtiin nyt uusi versio, joka on kuulemma ihan huono. :D Käytän välillä myöskin P2 kasvovoidetta.
Korkkasin juuri neljännen Blascon ja voin sanoa, että tästä en tule ikinä luopumaan. Illamasquan todella vaaleaa meikkivoidetta käytän välillä talvisin.


Lumenen primerin oon tainnut saada joskus kauan sitten miitistää ja en ole pahemmin sitä käyttänyt. Voisi siis lähteä eteenpäin vaikkapa siskolle. :D
Narsin ja UD:n luomiväriprimerit ovat kovassa käytössä.


Sitten puuterit, poskipunat, aurinkopuuterit ja korostuspuuteri.
Kovassa käytössä tällä hetkellä ovat Lumenen puuterit sekä Essencen persikan sävyinen poskipuna.


Ja sitten luomivärit... Väriä ja sävyä löytyy joka lähtöön. :D Käytän usein värikkäitä meikkejä! Himotuslistalla mulla on tällä hetkellä lisää Sleekin paletteja. Luomivärit ovat laadultaan aivan huippuja, sävyjä löytyy joka lähtöön ja paletti maksaa vain 10€. Suosittelen lämpimästi. :)


Rajaukset on aina mustat, ehkä joskus voi lisätä vähän glitteriä. :D


Mun luottoripsari on ollut jo pari vuotta tuo Essencen hopeinen. Mun tuurillani tietty se on jo poistunut tuote, joten piti hamstrata, kun sitä oli vielä saatavilla. :D Käytän tällä hetkellä yhdistelmänä hopeaa ja violettia ripsaria.



Vuosi sitten en tainnut omistaa kun vähän huulikiiltoja, mutta nyt mukaan on tullut myös huulipunat!


Sitten tässä vielä jutut, jotka unohdin kuvata oikeassa ryhmäkuvassa. :D Pirkka silmänympärysvoide on muistaakseni bongattu Ostolakossa-blogin hehkutuksesta. Blascon peitevoide on ollut varmaan jo parisen vuotta käytössä. P2:n lip smoother on huulirasvan tapainen, kosteuttaa huulia todella hyvin.


Sitten meikkeihin liittyvää, eli mun tekoräpsyt! Kuten huomata saattaa, Lenilash on mun suosikkimerkki. Ripset ovat todella laadukkaita ja suurin osa ripsistä on tehty hiuksista. Hintaa ripsillä ei ole kuitenkaan kuin 2,5€. :)
Käytän ripsiä lähinnä vain meikkikuvissa.




12 kommenttia:

  1. Jee kiitos haastavasta haasteesta! :D Mä alan työstämäänkin sitä samalla, kun aloitan suursiivouksen täällä kämpillä. Ihan mielenkiintoista nähdä paljonko sitä meikkiä niinkun todellisuudessa on!

    Ps. Haluan nuo sun kaikki luomivärit! <3
    xoxo Mella

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ajotus oli hyvä siis. ;D Jään innolla odottelemaan sun postausta.
      Nyt noita luomivärejä on sentään semmonen määrä, ettei hävetä enää niin paljon! :D Sisko sai tossa jonkun aikaa sit kivan lahjoituksen....

      Poista
  2. Tosi hyvä postaus. :) Kiva lukea tämmöisiä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! :) Voin tehdä tällaisia jatkossakin, ideoita saa siis heitellä ilmaan. ;)

      Poista
  3. Tosi kiva postaus! Haluisin kuitenkin kysyy, että mitä mieltä oot tosta Lumenen primerista, onks se huono kun et oo käyttäny? Meinasin just eilen ostaa, kun kaveri sanoi että olis ihan hyvä hintalaadultaan, mutta en sitten vielä "uskaltanut" rahoja siihen käyttää ennen perinpohjaista arvostelujen tutkimustyötä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :)
      Se on jäänyt käyttämättä sen takia, että mun mielestä on hassua pistää eka naamarasva ja sit primer vielä päälle. :D En oo siis vaan kokenut, että tarvitsen sitä!
      Mä oon käyttänyt sitä pari kertaa sillon joskus ja mun mielestä se kyllä tasoitti ihoa ihan kivasti. Mutta hyvin oon voinut elää ilmankin. :D

      Poista
  4. Huh huh! Sain vihdoin kaikki kuvattua ja lajiteltua... monta päivää kestänyt tämä suursiivous. :D Kävin eilen kaikki kynsilakatkin ja koristeet läpi! Aika paljon lähdössä myyntiin myös. Mutta oli kyllä kätevä tämä haaste, koska nyt tajuan, että meikkiä kyllä löytyy ja jotain myös puuttuu! :* <3
    xoxo Mella

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jipii! :) Jään odottelemaan innolla postausta!
      Hyvä jos tästä oli oikeesti hyötyä. 8)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...