11. maaliskuuta 2014

Mikropiirit, PfN 4v!

Uusinta vanhoista kynsistä! Mun oli pakko päästä testaamaan Essencen uusia vihreitä lakkoja. Mun ajatuksissa yhdistelmä näytti paremmalta, mutta tulihan näistä ihan hauskat. :D Kynsien nimestä saan kiittää miespuolista kaveriani. Mulle tuli mieleen näistä jotain bakteereihin liittyvää, mutta miehinen kanta näihin oli joko koppakuoriaiset tai mikropiiri. Mikropiiri kuulosti hienolle, joten olkoot nää sit semmoset...


Oon aivan rakastunut näihin uusiin Essencen lakkoihin! Sävyt on niin nappivalintoja ja koostumukset täydellisiä. Tää vaaleanvihreäkin peittää yhdellä kerroksella, täydellistä!


Essence - The Green & The Grunge
Essence - Beijos De Brazil
Essence - Hello Spring!


Passion for Nails täytttää tänään neljä vuotta! :) Mulla ei ole teille nyt mitään erityistä tän kunniaksi, mutta aion järjestää keväällä/kesällä jonkun arvonnan tai jotain muuta tämän kunniaksi.
Suuri kiitos teille kaikille lukijoille, jotka jaksatte mun juttuja ja kynsiä seurailla. :)


20 kommenttia:

  1. Onnea blogille ja tietty bloggaajalle 4 vuotisesta taipaleesta

    VastaaPoista
  2. Ihanat kynnet! Mullakin oli kerran suunnitteilla tehdä samanlaiset mutta en sitten jaksanutkaan toteuttaa. :D Multa löytyy myös tuo Hello spring! - lakka, se on kyllä tosi nätti.
    Onnea blogisi 4-vuotis päivästä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Nää on ihanan yksinkertaiset kynnet tehdä, vaikka vois aluks kuvitella paljon vaikeemmiks!

      Poista
  3. Ei saa hehkuttaa noita lakkoja niin paljon!! Haluan kaikki:D

    VastaaPoista
  4. Onnea! :)
    Tulipas kivat, hyvin sointuu toisiin noi vihreet. Ja voi ei!!! Onko ne oikeesti niin hyviä, että peittää jo ekalla!? Mun on pakko saada kans!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)
      Kyllä ainakin mun levitystavalla. ;) Toi Hello Spring on yllättävän paksua, melkein liian! :D

      Poista
  5. Onnea 4-vuotiaalle!!! Hauskat kynnet, tykkään kuviosta - se on sellanen et heti pitää kattoo tarkemmin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Mun mielestä kans tää on jotenkin hirveen hypnoottinen lakkaus. :D

      Poista
  6. On vähän saanut pistellä noihin kynsiin :D Tosi hienot! Ja onnea 4-vuotiaalle <3

    VastaaPoista
  7. Moikka!
    Tykkään tosi paljon sun blogista & oon lähössä nyt keväällä Saksaan oikeestaan "shoppailumatkalle" :D Essencen tuotteita yms :)
    Nii osaisitko sanoo et mitkä on parhaita kaupunkeja tällaselle matkalle? En oo vielä lippuja ostanu. Kiitos tooosi paljon jos jaksat vastata :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla! :) Hahaa, tohon aiheeseen saatkin hyvät vinkit. ;)
      Mä oon käynyt ite Berliinissä kahdesti ja suosittelen sitä oikein lämpimästi. Kaupunkina ihana paikka, jos haluat vaikka katsastella muutakin kuin pelkkiä kauppoja! :) Myöskin Berliiniin on tosi halpoja lentoja, kattelin tossa just viime viikolla ite niin syyskuulle olis saanut menopaluun 89€!!!
      Berliinissä on näitä ihania kosmetiikkakauppoja todella paljon. Kannattaa myös tsekata vaatekaupat. :) Jos haluat näistä lisäinfoo, niin näpytän mielelläni. ;D

      Poista
  8. Onko sulla kokemusta Dusseldorfista tai Kölnistä? :)
    -en oo sama ano ku toi ylempi

    VastaaPoista
  9. Uuuu oon vähä myöhässä mutta onnea PfN:lle! ;) Nää mikropiirikynnet on niin makeet kyllä! 8)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...