2. huhtikuuta 2014

Blue Waterfall

Oon ihastellut monesti Nailsauruksen Waterfall-manikyyreja. Viikonloppuna innostuin itsekin vihdoin kokeilemaan, että mitenkäs mä onnistuisin tässä. Kynnet näyttää tosi helpoille tehdä, mutta nää oli yllättävän vaikeat! Tai lähinnä se vaikeus tuli siitä, että viivoista sai nätin näköiset. :D 


Meinasin tehdä aluksi pinkin version näistä, mutta päädyinkin sitten siniseen. Oottekos te tehneet Waterfall-manikyyreja? 


Essence - Break Through
Essence - The Boy Next Door
Essence - You Belong To Me
Rival de Loop - Ocean Breeze
OPI - Alpine Snow
OPI - Absolutely Alice


16 kommenttia:

  1. Hienot. Nätin väriset. :) Pitääpä kokeilla tuota itekin.

    VastaaPoista
  2. Nice! Kivaa silmäniloa näin ruokiksella ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Haa, älä karkaa mihkään sieltä. ;) tuun kohta kans!

      Poista
  3. Onpas tuo Absolutely Alice ihana! O.o Nätit kynnet!

    VastaaPoista
  4. Oon monesti tehny tällaisia, nopeita ja helppoja tehä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielestä tää oli jotenkin niin hirveen hankalaa. :( Ehkä oon liian pikkutarkka. :D

      Poista
  5. Näähän on onnistuneet hyvin! :) Mä en oo vielä uskaltanut kokeilla, vaikka tarkotus on monesti ollu.. Kuitenki onnistun feilaamaan koristelun:D

    VastaaPoista
  6. Ihanat! Minäkään en ole kokeillut, kun menee kumminkin pieleen :D Pitäis kyllä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Sinäkin nyt siis vaan äkkiä kokeileen. ;D

      Poista
  7. Oon kokeillut kerran, ja ei tosiaan ollut niin helppoa kuin voisi kuvitella! Nama on hienot, mun versioista ei jaanyt todisteita. ; )

    VastaaPoista
  8. Iiih ihanat, mun on pitäny kans jo kauan tehdä vesiputouskynnet mut aina jotenki unohtuu. ;D Ps. Alice-lakka! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! 8) Joo ja jep, kiitokset tosta lakasta kuuluu sulle! ;D

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...