10. huhtikuuta 2014

Candy Love

Näin Instagramissa aivan upeat dotting toolilla tehdyt kynnet ja mun oli pakko kanssa testata kyseistä manikyyria. Kunnia näistä upeista kynsistä kuuluu Christabellnails:lle. Kantsii käydä kurkkaamassa toi instaprofiili, todella hienoja kynsiä! :)

Mutta sitten siihen mun versioon. Olin asennoitunut jo aluksi, että näistä ei varmastikaan tule yhtä hienot kuin alkuperäiset oli. :D Mutta onnistui nää paremmin kuin ajattelin, tekeminenkään ei ollut niin vaikeaa kuin mitä olin kuvitellut. Tulen varmasti kokeileen näitä uudestaan vielä myöhemmin. Nyt sit vaan teidänkin dotting toolit heilumaan ja testaamaan tätä! 8)


Pääsin myös testaamaan paria Essencen lakkaa, jotka eivät ole ennen päässeet kynsille. Molemmat lakat peitti täydellisesti jo yhdellä kerroksella. Nimettömään lisäsin vielä kerroksen Orlyn mattapäällyslakkaa.
Meneepä muuten silmät solmuun kun tuijottaa näitä pidempään! :D


Essence - Candy Love
Essence - Mister Rusty


Olettekos te tehneet dotting toolilla muuta kuin perinteistä pilkutusta?


16 kommenttia:

  1. Oi miten onnistuneet kynnet! Ei kyllä tule koristeltua dottarilla kovinkaan usein, mutta tällaisia voisin joskus kokeillakin. :)

    VastaaPoista
  2. Ei oo tullut mitään tällaista testattua mutta kivalta näyttää:) bloggerin pikkukuvassa näytti ihan leimaukselta!

    VastaaPoista
  3. Mahtavat! Mulla ei riitäis kärsivällisyys :D Eka kynsi menis harjoituksesta, pari vois jaksaa oikeasti, ja loput menis jo turhautuessa miten sattuu ;)

    VastaaPoista
  4. Mahtavaa, että linkkasit tuollaiset kynsitaiteilijan tänne. Tuli niin hirveä inspispuuska hänen instagram-profiilista. :)
    Oot kyllä tosi hyvin onnistunut näissä kynsissä :)♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä voisin muuten tehdä joskus jonkun postauksen noista hyvistä instaprofiileista..? 8)
      Kiitos paljon! :)

      Poista
  5. Ooooh miten ihanat! Mulla riittais karsivallisyys ehka yhteen, mutta voishan se kayda aksenttikynneksi.. Hmm, mietitaan. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Näinpä! Hyvä alottaa aluks jostain vähän helpommasta operaatiosta. :) Nyt sit vaan kokeileen.

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...