28. huhtikuuta 2014

Essence-maanantai | CC Cream


Tilasin viime viikolla itselleni testiin Essencen CC-voiteen. Olin todella innoissani tästä tuotteesta, mutta aavistin sen olevan mulle aivan liian tummaa. Aavistus osui oikeaan ja CC-voide oli tälläiselle kalkkilaivan kapteenille talven jälkeen väärän sävyinen. Uskon tän sopivan mulle kesällä, kun pisamat valtaa mun naaman. :D Hintaa tällä oli 3,95€/30ml.

CC-voide:

- Peittää ja korjaa ihon virheitä
- Saa aikaan sileän ja pehmeän ihon
- Ohut koostumus
- Suojakerroin 30


Tässä voiteen INCI-lista


Tosiaan mun voiteeni on kaikista vaalein sävy Natural, mutta mun mielestä tää ei kyllä ole ihan hirveän vaalea. :D


Voide levittyi kasvoille hyvin (BB-sivellin) eikä se paakkuuntunut. Meikkipohjasta tuli ihanan ohut ja se peitti pisamat luonnollisesti. Pistin voiteen myös todelliseen testiin juoksulenkillä ja se pysyi todella hyvin iholla! Ei paakkuuntunut esimerkiksi nenän pieluksiin ja piti punaisuuden poissa.

Tässä teille vähän vertailukuvia! :) Sekotin viimeisimpään kuvaan CC-voiteen ja Illamasquan keskenään, sekoitussuhteella puolet ja puolet. Sekoituksesta tuli vähän liian vaalea, joten kokeilen seuraavaksi lisätä vain vähän Illamasquaa sekaan.



Mun mielestä tää oli hintalaatusuhteeltaan hyvä CC-voide. Ainut miinus tässä on toi sävy, mutta senkin ongelman saa ratkaistua omalla sekoituksella. Suojakerroin 30 on aivan mahtava plussa! En ole käyttänyt voidetta kuin kahdesti, mutta uskallan tän perusteella jo suositella tätä teillekin. :) Ja onneksi tää ei ole edes kallis, joten rahaa ei mene hirveästi hukkaan jos tätä haluaa kokeilla.

Onko teillä kokemusta Essencen CC-voiteesta? Jos on, niin kertokaahan mielipiteitänne! :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...