7. huhtikuuta 2014

Essence-maanantai | P2 Satin Supreme

Essencen tuotteiden paikan vei taas P2:n tuotteet, mutta oli pakko päästä esitteleen nämä kaksi ihanaa lakkaa teille! :) Bongasin jo jonkun aikaa sitten jostain saksalaisesta blogista P2:n kevätlakat ja mun oli pakko saada lakoista kaksi. 


Aloin etsiskelemään lakkoja eBayn ihmeellisestä maailmasta ja löysinkin lakkoja yhdeltä ranskalaiselta myyjältä. Kahdelle lakalle olisi tullut hintaa 17€, joten sain kääntyä taas Saksassa ravaajan puoleen. Kaupastahan nää kaksi lakkaa sai alle viidellä eurolla.


Satin Supreme-kokoelmaan kuuluu yhteensä kahdeksan lakkaa. Mä itse himoitsin lakoista kahta: kylmän lila Kingly Gift ja turkoosi Royal Residence.


Lakat oli vielä kauniimman sävyisiä, kuin mitä olin niiden ajatellut olevan. Olin kuitenkin kuvitellut, että lakat olisivat koostumukseltaan paljon paksumpia! :O Nää olikin meinaan aika luiruja. Peittävän lopputuloksen sai kuitenkin kahdella kerroksella. Kingly Gift peittää lyhyet kynnet huolellisella levityksellä yhdellä kerroksella. Lakkojen kuivumisajassa ei ollut mitään ihmeellisyyksiä.



Tässä lakat vielä päällyslakan kanssa.



Millekäs Satin Supremet teistä näytti? :)


16 kommenttia:

  1. Nää näyttää herkkiksiltä nää kaikki sävyt, oikee huutaa kevättä! 8)

    VastaaPoista
  2. Tuo turkoosi on upea! Keltanen vaikuttais kanssa kivalta 8) Harmi vaan, ettei saatavuus oo niin hyvä, koska muuten kotiuttaisin kyllä tämän merkkisiä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on!:) Joo jep... Sais DM laittaa jonkun nettipuljun pystyyn, olisin ikionnellinen. :D

      Poista
  3. Nättejä ne kyllä on:) Jos leimaavat, niin mielenkiinto herää ihan tosissaan:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sori mä en oo vielä ehtinyt kokeileen! Vinkkaan sulle kyllä heti kun oon testannut. :)

      Poista
  4. Voi ei, miten hyvältä näyttää! Ihania!! :)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...