19. huhtikuuta 2014

Hohtavaa hiekkaa

Kuten miittipostauksessa puhuinkin, niin Lumenelta saadut tuotteet pääsi testiin viikko sitten lauantaina. Mä en itse ole käyttänyt Lumenelta pitkään aikaan mitään muita tuotteita kuin puutereita. Lähdin siis innoissani testaamaan saamiani tuotteita.

Mun miittipussukasta paljastui kesäinen luomiväripaletti Hohtavaa hiekkaa. Mä itse tykästyin sävyihin heti ensisilmäyksellä, sillä mun mieleen ei olisi ikinä muuten tullut yhdistää korallia ruskean eri sävyihin.
Luomivärit oli helppo levittää luomille, ja aloittelijakin saa näillä varmasti onnistuneen meikin aikaiseksi. Ruskeissa luomiväreissä oli hyvä pigmentti, mutta koralli olisi saanut olla ihan aavistuksen runsaspigmenttisempi.


Mä olen käyttänyt nyt näitä molempia rajausvärejä miitistä lähtien ja täytyy sanoa, että yllätyin positiivisesti. Ei nää Essencen rajausväriä voita muuten, mutta näillä on huomattavasti helpompi tehdä kissarajaukset. Rajausväreissä on kova, terävä, kynämäinen pää, jolla silmiin saa helposti ohuet rajaukset. Mun mielestä pehmeällä Essencen sudilla rajailu on kuitenkin helpompaa, tietty tämäkin asia on varmasti tottumiskysymys. 

Muistaakseni miitissä kehuttiin, kuinka rajausvärin puhdistamiseen (miittiläiset korjatkaa jos olen väärässä) tarvitaan vedenkestävälle meikille tarkoitettu puhdistusaine. Mä itse käytän ihan perinteistä puhdistusemulsiota ja sain rajausvärin irtoamaan, mutta kyllä tämä lujemmin pysyi kuin Essencen eyeliner. Lumenen rajausväri irtoaa jännästi palasina ja mulla nää palaset takertui todella ärsyttävästi ripsiin kiinni.


Huulipunien testausta mä odotin myöskin erittäin paljon! Tykkäsin punien sävyistä hurjasti ja mulla oli ihan valinnanvaikeus, että kumpi pääsee huulille ensin. Pohdiskelun jälkeen päädyin pinkkiin Niityllä-punaan. 

Voisin ottaa nyt vertailukohteeksi Sleekin punat, joita olen käyttänyt viime aikoina ahkerasti. Lumenen punaa sai kerrostaa huulille huomattavasti enemmän, ja itse tykkäisin päästä punan levittämisestä mahdollisimman vähällä työllä. Myöskään pysyvyys ei ollut todellakaan samaa luokkaa ja syömisen jälkeen mun huulissa ei ollut kuin rajat jäljellä. Jotain parempaa tässä kuitenkin oli, meinaan Lumene kosteutti huulia mun mielestä paremmin kuin Sleek.

Olen lukenut, että tuossa oranssissa olisi runsaampi pigmentti kuin pinkissä. Eiköhän Kesän odotus pääse myöskin siis kohta testiin. :)


Meikistä tuli tällainen. Mun mielestä luomiväripaletilla sai kivan arkimeikin, tai ainakin mun mielestä paletti sopii hyvin arkikäyttöön.



Millaisia kokemuksia teillä on Lumenen tuotteista? Onko jotain lempparituotetta?


4 kommenttia:

  1. Mulla on Lumenelta vain yksi pitkäaikainen vakkari ja suosikkituote: vesiliukoinen silmämeikinpoistoaine. Se toimii, eikä jää pyörittämään meikkejä pitkin silmiluomea vaan poistaa ne.

    Ihan kivannäköiset on nämä esittelemäsi meikit, mutta jos mä jotain haen Lumenen meikeistä niin puutereita joskus. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitääkin laittaa muistiin toi, vois vaikka kokeilla! :)

      Poista
  2. Mä oon Lumenen tuotteiden vakkarikäyttäjä. :) Puuteri, meikinpohjustusvoide ja Natural Coden BB-voide taitavat olla niitä suurimpia suosikkeja kynsilakkojen ohella. :) Oon tosi iloinen, että meillä on näin laadukas ja luotettava kotimainen kosmetiikkamerkki! :) Eikä oo myöskään hinnalla pilattu. Luomivärit sais monesti olla pikkusen pigmenttisempiä, mut muuten oon aina ollu tosi tyytyväinen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo se on kyllä kiva, että meillä on jotain "omaa"! :)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...