23. huhtikuuta 2014

Meikkihankintoja kesälle

Päätin shoppailla pitkästä aikaa itselleni vähän kosmetiikkaa, edellisestä kerrasta onkin vierähtänyt jo kaksi kuukautta. :D Halusin päästä testaan paria Essencen uutta tuotetta ja hankkiin kauan himotuslistalla olleet Sleekin paletit.

Essencen uusista tuotteista ostoskoriin tipahti vedenkestävä geelimäinen silmäkynä ja CC-voide. Arvasin jo tilatessa, että CC-voide on mulle varmasti aivan liian tummaa, vaikka vaalein sävy onkin. Nooh, harmikseni sävy oli mulle tosiaan liian tumma, mutta jospa tää menis mulle kesällä! :) Kummasta te haluatte ekana postauksen?


Ja sitten ne himotuspaletit! Kyseessähän on siis Sleekin paletit Candy ja Acid. 


En malta odottaa, että pääsen maalaileen silmiä noilla neonväreillä! Aivan mielettömän upeita. 

Haluatteko te näistä paleteista postauksen myöhemmin? :) 


Mä lähden huomen aamulla Pietariin muitten rönäriopiskelijoiden kanssa! Mennään kuunteleen juttuja säteilyturvallisuudesta, Tšernobylista jne. sekä tutustumaan mm. yliopiston CT ja MRI-laitteisiin. Oon aika innoissani, sillä säteilyturvallisuus on mun mielestä todella mielenkiintoista. :) On meillä tietty hetki vapaa-aikaakin, joten mennään vähän pyöriin Pietariin! Mä  yritän haukkana etsiä, jos bongaisin jotain jännää kosmetiikkaa. Toivottavasti olis sen verta aikaa poiketa jossain muualla siis! :) Mitään turistipostausta tuskin saan matkasta aikaseks vapaa-ajan puutteen vuoksi, mutta kiinnostaako vaikkapa kuvat..?

En ajasta postauksia tälle ajalle, koska mulla tuskin on nettiä koko reissusssa. :D Palaillaan siis maanantaina taas!


16 kommenttia:

  1. Mä oon katellut K4L'ltä just tota CC-voidetta, mutta ne oo arvannu vielä tilata kun en oikeen ota selvää sävyistä! Mut siitä voisit tehdä postauksen vaikka joku maanantai? :) Kivaa matkaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä näpyttelen ens maanantaiks! :) Olisko jotain tiettya infoa mitä haluaisit siitä, muuta kun toi sävy?
      Kiitos!:)

      Poista
  2. Kivoja ostoksia ja kivaa reissua =)

    VastaaPoista
  3. No huh noita Sleekkejä! Noista meikkikuvia pian!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :DD Mä yritän kehitellä jotain mahdollisimman pian! :)

      Poista
  4. Oi joi, Pietarista ainakin kuvia! Ja ois kiva kuulla vinkkejä, jos jotain kosmetiikkalöytöjä teet (: Juhannuksen jälkeen ois samaiseen kaupunkiin reissu tiedossa.

    Ja wou noi Sleekit! Ihan upeita, meikkikuvia odotellaan täälläkin ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä yritän räpsiä mahdollisuuksien mukaan! :) Kerron myös, että jos teen jonkun hyvän löydön! :)

      Poista
  5. Oho, melkein ostin tänään itsekin tuon candyn :) Jätin kuitenkin väliin, kun ajattelin että matkalla kohti uutta kotiaan oleva Urban Decayn Electric voisi olla hyvä korvike. Meikkikuvia toivon siis minäkin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä taas meinasin hankkia sen UD:n mut päädyinkin tähän! :D

      Poista
  6. Vau! Ehottomasti postausta noista paleteista! Ihanat värit!!
    Mukavaa matkaa! :)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...